Gå til innhold

Erfaring med VG vektklubb?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sangsol

Jeg trivdes bra med den, det halvåret jeg brukte det.

Måtte føre opp at man spiste og all trim som ble gjennomført. Dermed holdt vektklubben kontroll på antall kalorier pr døgn. Kunne følge grafisk med vektnedgang på sidene- siden man en gang i uka rapporterte vekt, og en gang i mnd cm rundt livet.

Ble veldig bevisst på mat i den perioden, og overrasket over hvor lite man bør spise av visse matvarer.

Metoden er basert på kalorier.

Ikke det du spør etter men - prøv å gå raskt en fast runde, ca 5 km, minimum 4 ganger pr uke, så skal du se kiloene renner av!

''Ikke det du spør etter men - prøv å gå raskt en fast runde, ca 5 km, minimum 4 ganger pr uke, så skal du se kiloene renner av!''

All trim er selvfølgelig bedre enn ingen trim, men du skal vel ha et ganske lavt kaloriinntak fra før dersom kun 4 gåturer i uka skal fære til at kiloene "renner av"?

Jeg har prøvd i tre mnd. Likte den ikke. Ingen mennesker greier å telle kalorier resten av livet. Det er unaturlig og gir et usunt fokus. Man må gå og være sulten hele tida, det er slitsomt og man blir sur.

Mye bedre å luke ut dritten i det daglige kostholdet og øke aktivitetsnivået.

Annonse

Gjest sangsol

''Ikke det du spør etter men - prøv å gå raskt en fast runde, ca 5 km, minimum 4 ganger pr uke, så skal du se kiloene renner av!''

All trim er selvfølgelig bedre enn ingen trim, men du skal vel ha et ganske lavt kaloriinntak fra før dersom kun 4 gåturer i uka skal fære til at kiloene "renner av"?

Dersom man øker mosjon uten å øke inntak av mat, så krymper man også i vekt og/eller størrelse.

Så ja- jeg tror absolutt man kan gå ned i vekt med å innføre 4 x 5 km raske spaserturer pr uke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...