Gå til innhold

Moped fra Smart Club eller Jula

Anbefalte innlegg

Ser at både Smart Club og Jula selger billige mopeder, og jeg vurderer om jeg skal anskaffe meg en. Jeg tittet etter scooter for noen år siden, men da måtte jeg ut med nesten det dobbelte - så jeg lot det ligge.

Ofte når man snakker om å kjøpe slike produkter så får man kastet i tryne "du mååå ikke finne på å kjøpe den".

For noen år siden fikk jeg samme advarsel på syklene fra Biltema, men jeg anskaffet meg en som jeg har hatt null problemer med. En kompis som tidligere jobbet på en sportsbutikk advarte meg den gangen, noe jeg trosset. Etter at han selv sluttet der så har han selv kjøpt flere sykler fra nettopp Biltema.

Jeg tenker slik at kvaliteten på disse "ukjente" billig merkene har blitt bedre med årene, men det kan være at jeg tar feil!?

Noen her som har kjennskap til disse billige mopedene(til rundt 7-8000,-)?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/367936-moped-fra-smart-club-eller-jula/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...