Gå til innhold

Våre politikere er gode mennesker!

Anbefalte innlegg

Gjest grublendeikveld

Har fulgt mye med på nyhetene nå i det siste,pga det hjerteskjærende som har skjedd. Har bestemt meg for å aldri si "idiotens" navn.

Det som slår meg; er dette. For noen flotte politikere vi har!! Har lagt merke til Jens Stoltenberg. Selv om jeg ikke "likte" ham før, så er jeg så imponert nå. Og Siv Jensen har også imponert meg. Hun er et skikkelig medmenneske, som ikke er redd for å vise følelser.

Blir såå irritert når jeg leser om den ene etter den andre som skylder på den og den politikken. (hint: petter nome) Det er ikke rette tid for kritikk av noe som helst. Det er idioten som har gjort denne forbrytelsen, ikke noen andre! Da må det i tilfelle bli slutt på ytringsfriheten i Norge, hvis vi alle skal være enig om alt. Har begynt å tenke; skal jeg for første gang i mitt liv stemme ap? for å trosse idioten? Eller skal jeg stemme det som jeg pleier; frp? er enig i flest ting hos frp, så det heller mot det....

Det er sunt å ha meninger. og alle bør få ytre sine meninger i fred og fordragelighet, men alt til sin tid. Vi skylder de pårørende i tragedien dette; la diskusjonen ligge. La oss heller samles i sorgen...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/367943-v%C3%A5re-politikere-er-gode-mennesker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

''skal jeg for første gang i mitt liv stemme ap? for å trosse idioten? Eller skal jeg stemme det som jeg pleier; frp?''

Du skal stemme på det partiet du ønsker så stemme på, det partiet du ville ha stemt på hvis dette ikke hadde skjedd. Jens Stoltenberg (bl.a.) sier at vi skal møte dette med mer demokrati - det betyr ikke at alle skal stemme Ap i sympati for det som har skjedd. Jeg håper at folk som tidligere har vært de såkalte "sofavelgerne" også går til stemmeurnenen denne gangen slik at vi får et resultat som virkelig er basert på flertallets ønsker. DET er demokrati.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...