Gjest Kondolerer Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Kondolerer med det tragiske som har skjedd med fedrelandet vårt! Tragisk for alle som har blitt råket på en eller annen måte… Når det allikevel skulle skje…så er jeg så inderlig gla` for at det var en nordmann som stod bak ugjerningene… Det er nok fremmedhat og rasisme fra før…så ”heldigvis” var det en av våre etniske nordmenn som gjorde det… I bunn og grunn så syns jeg synd på gjerningsmannen også…som har fått sinnet sitt så ødelagt slik at han gikk så langt som å gjøre det som han gjorde… Menneskesinnet er så skjør…og det skal så lite til for at det blir ødelagt… Jeg håper at de som er mest rammet får hjelp av psykologer på en slik måte at deres sinn ikke blir ødelagt for alltid… 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/367960-kondolerer-med-fedrelandet-v%C3%A5rt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.