Gå til innhold

Har du mye å måke?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bor i blokk og trenger ikke å måke en eneste skuff med snø eller klippe ett eneste gresstrå. :o)

Kjæresten har stor gårdsplass, men elsker å måke snø med traktoren sin så han tar den biten selv. Gresset klipper han også, men det forbauser meg ikke om det snart står en sånn traktorgressklipper i garasjen... *hehe*

Jeg bor i blokk og trenger ikke å måke en eneste skuff med snø eller klippe ett eneste gresstrå. :o)

Kjæresten har stor gårdsplass, men elsker å måke snø med traktoren sin så han tar den biten selv. Gresset klipper han også, men det forbauser meg ikke om det snart står en sånn traktorgressklipper i garasjen... *hehe*

Det er jo topp mannfolkleketøy. :-)

Annonse

Gjest Hulderen

[quote name=Shira :o)' timestamp='1312224073' post='4623239]

Ja, vi har mye, mye gress om sommeren også, men jeg gjør ikke noen av delene, hverken klipping eller måking.

Sambo bruker traktor, har også snøfres til den, og han har plenklippertraktor. Han liker det, sin egen kvalitetstid sier han. :o)

Folk som oppriktig liker å måke snø og klippe gress ergull verdt. Hold godt fast i ham.

Gjest Shira :o)

Folk som oppriktig liker å måke snø og klippe gress ergull verdt. Hold godt fast i ham.

Åja, jeg holder!

Mannen har grønne fingre også, jeg har svarte, så det er ser levelig ut rundt oss. Hadde jeg fått råde, hadde det vært asfalt over alt! ;o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...