Gå til innhold

Skal møte ei venninne i Oslo i morgen. Forslaei

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er et parkeringshus også der rett i nærheten som jeg ikke husker navnet på i øyeblikket. Man kjører rett frem fra Oslo S bare noen meter lenger.

Gunerius har parkering også, men der pleier jeg aldri å parkere av en eller annen grunn som jeg ikke vet.

Tror du tenker på p-huset som heter Paleet. Der har jeg aldri parkert.

Gunerius har jeg vært på, eller iallfall et p-hus som ligger mlm Gunerius og Spektrum, men mener å huske at det der er forhåndsbetaling og ikke betaling når man henter, hvilket ar ganske upraktisk når man ikke helt vet hvor lenge man skal være borte.

P-huset v sjøsiden av Oslo S har forresten en maxpris pr døgn. Tror det er 300 kr, som jo et en del, men som frosken sa: bedre enn å bruke mye tid på å lete :-)

Gjest Elextra

Takk. Vet du av gode parkeringsmuligheter også? Kanskje litt vanskelig å komme inn til sentrum i disse dager?

Det er vel også mulig å gateparkere like ved Akershus, nærmere bestemt i enden av Kongensgate. Ikke helt sikkert du finner noe ledig,men om du har noen minutter ekstra kan det være greit å kjøre gjennom gaten og se, før du evt. setter bilen i p-hus.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...