Gå til innhold

ville dere betalt 10 000 for støvletter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Er du spik spenna gærn!? Jeg hadde ikke betalt 3000,- for et par støvletter heller. Men et par fjellsko derimot...

Men mer enn det hadde ikke vært aktuelt nei. 10.000,- er mer enn hva jeg bruker i klær til meg selv på et helt år.

trollemor;o)

ALDRI!!!! aldri aldri aldri, uansett hvor fine de var. himmel, 10 000 er myyyye penger!! Da hadde jeg heller kjøpt en sofa.

For noen år siden fikkjeg ei klokke til 2000 av min mann.....Jeg syns bare det er SÅ vanvittig bortkastet!! Men jeg måtte jo takk og bukke.

Aldri om jeg hadde betalt 10 000 for et par støvletter. Da har man så mye penger at man ikke vet hva man skal gjøre med dem.

'' Aldri om jeg hadde betalt 10 000 for et par støvletter. Da har man så mye penger at man ikke vet hva man skal gjøre med dem.''

Eller man er lidenskapelig opptatt av sko?

Folk har jo ulike prioriteringer. Naboen har i alle år brukt alle penger på båt. Det gikk på bekostning av møbler og klær. Men en båtinteresse er jo lettere å forstå enn skodilla.

13000, det er jo to måneder med husleie for meg. Om jeg hadde klart å skrape sammen de pengene så hadde jeg reist laaangt avgårde.

Nei.

Hva er Rizzo? Nysgjerrig på om også jeg kunne gjør kupp (er skoholiker) :-)

Det er en butikk som lå på Frogner. De hadde opphørssalg og nærmest kastet varene etter folk ;). Noen timer etter at jeg hadde vært der, så kostet støvlettene 300.

Annonse

Gjest Elextra

Det er en butikk som lå på Frogner. De hadde opphørssalg og nærmest kastet varene etter folk ;). Noen timer etter at jeg hadde vært der, så kostet støvlettene 300.

ok, takk, ved nærmere ettertanke har jeg vel hørt navnet - lurer på om de ikke også har/har hatt butikk i Paleet.

ok, takk, ved nærmere ettertanke har jeg vel hørt navnet - lurer på om de ikke også har/har hatt butikk i Paleet.

Det er jo greit for en gangs skyld å fremstå som rik, når det gjelder sko :) Hvis noen skulle tro at jeg hadde betalt full pris for disse skoene, så hadde de vel trodd det hadde rablet for meg ;)

Gjest Elextra

Nei - aldri i verden.

Det dyreste jeg har betalt for sko/støveletter er vel ca 1200 kr.

''Det dyreste jeg har betalt for sko/støveletter er vel ca 1200 kr.

''

Det var ikke så veldig mye. Jeg er altfor glad i dyre sko og tror jeg ville hatt problemer med å finne noen støvletter jeg hadde hatt lyst på til under den prisen.

Jeg forsøker å kjøpe sjelden og heller litt dyrere, men sannheten er at jeg ender opp med å kjøpe dyrt og slett ikke så veldig sjelden *kremt*.

''Det dyreste jeg har betalt for sko/støveletter er vel ca 1200 kr.

''

Det var ikke så veldig mye. Jeg er altfor glad i dyre sko og tror jeg ville hatt problemer med å finne noen støvletter jeg hadde hatt lyst på til under den prisen.

Jeg forsøker å kjøpe sjelden og heller litt dyrere, men sannheten er at jeg ender opp med å kjøpe dyrt og slett ikke så veldig sjelden *kremt*.

''Jeg forsøker å kjøpe sjelden og heller litt dyrere, men sannheten er at jeg ender opp med å kjøpe dyrt og slett ikke så veldig sjelden *kremt*.

''

He - he - jeg jobber sammen med ei som omtrent sier det samme :-) Hun har forresten veldig mahge lekre sko, så nå har jeg blitt litt påvirket av henne ift i alle fall å se litt mer på sko. Skal se om jeg finner noe på salg en dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...