Gå til innhold

ville dere betalt 10 000 for støvletter?

Anbefalte innlegg

''Det dyreste jeg har betalt for sko/støveletter er vel ca 1200 kr.

''

Det var ikke så veldig mye. Jeg er altfor glad i dyre sko og tror jeg ville hatt problemer med å finne noen støvletter jeg hadde hatt lyst på til under den prisen.

Jeg forsøker å kjøpe sjelden og heller litt dyrere, men sannheten er at jeg ender opp med å kjøpe dyrt og slett ikke så veldig sjelden *kremt*.

''men sannheten er at jeg ender opp med å kjøpe dyrt og slett ikke så veldig sjelden *kremt*.''

Her er det akkurat motsatt :-)

Billig - og sjelden,- både klær og sko/støvler...

Fortsetter under...

Nei - aldri i verden.

Det dyreste jeg har betalt for sko/støveletter er vel ca 1200 kr.

''Det dyreste jeg har betalt for sko/støveletter er vel ca 1200 kr.''

Jeg har ett par fjellsko som kostet 2600,- og ett par småsko som kostet 1100,-, ellers har jeg vel ikke sko som koster over 1000,- nei.

Gjest Elextra

''men sannheten er at jeg ender opp med å kjøpe dyrt og slett ikke så veldig sjelden *kremt*.''

Her er det akkurat motsatt :-)

Billig - og sjelden,- både klær og sko/støvler...

''Her er det akkurat motsatt :-) Billig - og sjelden,- både klær og sko/støvler...

''

Flink, du!

Jeg har en del møter og sånt i jobben der jeg må kle meg streit og pent, men det MÅ jo ikke dermed være dyrt. Dog liker jeg kvalitet. Også når det gjelder fritidsklær og -sko! :P.

Gjest segunda

Nei - aldri i verden.

Det dyreste jeg har betalt for sko/støveletter er vel ca 1200 kr.

Det er ikke dyrt. Jeg kjøper alltid kvalitet og det koster. Har flere par som kostet rundt 1000 kr.

Det er forskjellig hvor mye man behøver av klær og sko. Jeg ser ikke hensikten med å kjøpe billige sko som er vondt å ha på og ligger derfor helst ubrukte.

''Her er det akkurat motsatt :-) Billig - og sjelden,- både klær og sko/støvler...

''

Flink, du!

Jeg har en del møter og sånt i jobben der jeg må kle meg streit og pent, men det MÅ jo ikke dermed være dyrt. Dog liker jeg kvalitet. Også når det gjelder fritidsklær og -sko! :P.

Nja,- flink og flink - kanskje litt gjerrig - og ikke veldig opptatt av den slags,- så det kommer helt naturlig. Ikke bruker jeg sminke eller hudpleiesaker heller. Nå høres jeg sikkert fæl ut - men tror jeg er normalt "pen" for en som nærmer seg 50-årene...

På jobb kan jeg (heldigvis) kle meg i vanlige klær (=jeans, gensere) - og på fritiden sjelden ute på byen, for å si det sånn...

Jeg er ikke gjerrig med mine tenåringers klær/sko/sminke, da - de bruker sikkert opp det jeg sparer. Minst.

candyqueen_83

''Det dyreste jeg har betalt for sko/støveletter er vel ca 1200 kr.

''

Det var ikke så veldig mye. Jeg er altfor glad i dyre sko og tror jeg ville hatt problemer med å finne noen støvletter jeg hadde hatt lyst på til under den prisen.

Jeg forsøker å kjøpe sjelden og heller litt dyrere, men sannheten er at jeg ender opp med å kjøpe dyrt og slett ikke så veldig sjelden *kremt*.

Jeg kjøper også dyre sko, og har en del par av de dyrere. Men det er joggesko/tursko ;O) Føler liksom at de bør være av bedre kvalitet og gode å ha på. Støvletter går jeg jo sjelden i en hel dag. Men noen gjør jo det og :o)

Annonse

'' Aldri om jeg hadde betalt 10 000 for et par støvletter. Da har man så mye penger at man ikke vet hva man skal gjøre med dem.''

Eller man er lidenskapelig opptatt av sko?

Folk har jo ulike prioriteringer. Naboen har i alle år brukt alle penger på båt. Det gikk på bekostning av møbler og klær. Men en båtinteresse er jo lettere å forstå enn skodilla.

13000, det er jo to måneder med husleie for meg. Om jeg hadde klart å skrape sammen de pengene så hadde jeg reist laaangt avgårde.

Jeg er veldig glad i sko og støvletter jeg altså, men ett sted går grensa ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...