Gå til innhold

Når kjøpte du en CD sist?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest luftslott

I dag:-)

Jeg kjøper heller cd'er enn å laste ned på nett. Jeg er tidlig i 30-åra og musikkinteressert, er godt oppdatert når det kommer til nettbruk og digitale media, men kommer aldri til å slutte å kjøpe cd'er. Min samboer syns det samme, så vår cd-samling vokser hele tiden:-)

Det samme gjelder for film og tv-serier, vi har hyllene fylle av blu-ray filmer!

Siden både gubben og bikkja er Hellbillies-fans, så måtte jeg selvfølgelig kjøpe Lars Haavard Haugen: "Six Strings and the Truth" i vår (tror jeg det var...). Jeg har aldri kjøpt noe særlig musikk, men gubben kommer hjem med nye cder nesten hver uke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...