Gå til innhold

Hvis du hadde en dag igjen å leve

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest segunda

Så Tonie og Segunda kan bare ha ham, ikke tenkt å konkurrere der gitt ;o)

Ingen er kjekkere enn Jonas;-) Mannen er jo dødskjekk og sexy som mann, og i tillegg er han uhyre intelligent og en av Norges aller beste i talestolen. Jeg blir helt skjelven i knærne hver gang jeg møter han, for ikke å snakke om når jeg tar han i hånda.........jøje meg;-)

Ingen er kjekkere enn Jonas;-) Mannen er jo dødskjekk og sexy som mann, og i tillegg er han uhyre intelligent og en av Norges aller beste i talestolen. Jeg blir helt skjelven i knærne hver gang jeg møter han, for ikke å snakke om når jeg tar han i hånda.........jøje meg;-)

Jeg blir sånn av Stoltenberg når jeg har sett ham i virkeligheten. Det er noe som mangler når jeg ser ham på tv.

Men jeg har ikke sett Støre i virkeligheten da, så da kan det være grunnen.

Jeg har sett folk i virkeligheten det har vært omvendt med også. Jeg ble så skuffet en gang at jeg holdt å besvime. En som jeg synes var kjekk på tv, var en liten fjomsete fyr i virkeligheten.

Gjest sangsol

Har du truffet han?

Det har ikke jeg.

Ikke synes jeg han er så kjekk heller. Han er myndig og voksen på en god måte- hvilket jeg liker- men direkte kjekk..... nei- jeg synes ikke det.

Annonse

candyqueen_83

Jeg blir sånn av Stoltenberg når jeg har sett ham i virkeligheten. Det er noe som mangler når jeg ser ham på tv.

Men jeg har ikke sett Støre i virkeligheten da, så da kan det være grunnen.

Jeg har sett folk i virkeligheten det har vært omvendt med også. Jeg ble så skuffet en gang at jeg holdt å besvime. En som jeg synes var kjekk på tv, var en liten fjomsete fyr i virkeligheten.

''En som jeg synes var kjekk på tv, var en liten fjomsete fyr i virkelighete''

Nå må du si hvem ;O)

Gjest segunda

Har du truffet han?

Det har ikke jeg.

Ikke synes jeg han er så kjekk heller. Han er myndig og voksen på en god måte- hvilket jeg liker- men direkte kjekk..... nei- jeg synes ikke det.

Jeg har truffet han noen ganger, og han er virkelig en hyggelig person med et vinnende vesen. Han er kjekk i virkeligheten, ikke mindre enn Jens;-)

Jonas Gahr Støre er en lynende intelligent person som det står enorm respekt av.

Gjest Mimsok

Ikke jeg. Jeg hadde heller prøvd å finne Jonas Gahr Støre, og satt alt inn på å forføre ham:)

Hva er det med Jonas Gahr Støre? Han finnes da ikke sexy? Alltid alvorlig, og "grå" i ansiktet. Ingen sjarm what so ever. Dette har jeg aldri skjønt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...