Gå til innhold

Ville du satset?

Gjest ingen alternative mellomting

Anbefalte innlegg

Det er akkurat slik jeg tenke også.

Selv om jeg har lyst til å jobbe fullt - for jobben er bra for psyken, jeg liker meg veldig godt der og det øker inntekten - så er jeg usikker på om det er verdt å ta sjansen når spriket er så enten/eller og når jeg har brukt lang tid på å bygge meg opp..

Men jeg må ikke ta noen avgjørelser i dag.

Lykke til med avgjørelsen! Du får finne noen å snakke med som får deg til å se det i perspektiv. Jeg er svært heldig som har den fastlegen jeg har. Han har satt ord på mange av mine egne tanker gjennom de siste årene, og sammen har vi funnet det som har vært best for meg.

Fortsetter under...

Gjest trådstarter

Lykke til med avgjørelsen! Du får finne noen å snakke med som får deg til å se det i perspektiv. Jeg er svært heldig som har den fastlegen jeg har. Han har satt ord på mange av mine egne tanker gjennom de siste årene, og sammen har vi funnet det som har vært best for meg.

Vanskelig i disse ferietider :) Men har avtalt time med nav, får se om jeg kan få noen råd der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...