Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Shira :o)

Går fint. Har du småsko? Kan bli litt varmt med støvletter nå?

Mørke nedtonede klær pleier jeg bruke, dvs lite mønster. Har brukt grå kjole også med svarte tighs, mørkeblå topp med svart bukse, så jeg er ikke helsvart alltid, men det hele er tonet ned.

Gjest Elextra

I de begravelsene jeg har vært, har folk kommet i nærmest alt mulig, bare noe mer nedtonet enn til fest.

Det er ikke så strengt at man må ha sort. Det du foreslår høres absolutt helt akseptabelt ut, det ville det også vært i andre farger, ville kanskje bare unngått knallrødt og hvitt (som hoveddel i antrekket - i en bluse eller et sjal er det helt ok).

Annonse

Det aller minst "interessante" i begravelser, er hva folk har på seg. De fleste har noe i litt dempete farger, men på en varm sommerdag f.eks., er det helt ok med en lett sommerkjole.

Det eneste jeg noen gang har stusset over, når det gjelder klær, er en rød dressjakke en av kistebærerne hadde på seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...