Gå til innhold

Kvinner som ser på kvinner = lesbisk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest segunda

Jeg ser ofte kvinner som jeg synes er pene og jeg legger merke til det. Jeg tenner aldri sexuelt på kvinner og det er noe annet.

Jeg ser ofte unge gutter som jeg synes er flotte og nydelige, men ha sex med dem nei takk. Hvis jeg hadde en tyveåring i senga ville jeg føle meg pedofil.

Så ser jeg Jonas Gahr Støre og wow da vet jeg hva handsome betyr på engelsk og han kunne jeg hatt i senga hvis anledningen bydde seg;-)

Gjest sangsol

Ser på mennesker av begge kjønn når det passer seg slik. Flotte kvinner er fint å se på. Samme med unge, godt trente menn. :)

Er godt gift- og ikke interessert hverken i de unge guttene eller de flotte damene. Har aldri tenkt at det var uvanlig i å se på flotte mennesker.

Gjest jaaaaaaaahahah

Det er forskjell på å se på folk og å få lyst på folk da :D

Hvis du ser på kvinner og er kvinne og begynner å fantasere om henne, så kan det hende du er lesbisk... eller dvs fantasier er normalt det og trenger ikke bety du ER lesbisk, men det er sunt å leke litt med fantasien, ting en ikke ville gjort på rett.

Men samtidig - det går an å se på folk og syns de er fine uten at det ligger noe seksuelt i det. Jeg kan se på andre og misunne kroppen...

Gjest cxxcfds

Ser mer på andre kvinner enn på menn enda jeg er 100 hetero. Ser på dem og beundrer dem for at de er velstelte, pene, veltrente, slanke.. Selv er jeg småfeit, burde klipt meg og er bare sånn middels utseendemessig. Ser på de jeg syns er penere enn meg selv. Prøver å ikke gjøre det så synlig da.

Annonse

AneM1365380603

Helt normalt. Det er normalt å se på vakre mennesker uansett kjønn. Det er behagelig bare:)

Er så utrolig enig med deg! Jeg ser ofte vakre kvinner, men mannen har aldri kommentert en vakker mann. Tror det er en forskjell der. Vi kan tillate oss å kommentere samme kjønn uten å bli stemplet.

petter smart

Ja, det er normalt.

Det er også normalt å være lesbisk.

Hvis du mener det er normalt å være lesbisk bør du nok slå opp ordet normalt i ordboka.

Normalt brukes om det som er vanlig, gjennomsnittlig. Andelen lesbiske er så lav at det ikke kan defineres som normalt å være lesbisk.

Gjest Elextra

Hvis du mener det er normalt å være lesbisk bør du nok slå opp ordet normalt i ordboka.

Normalt brukes om det som er vanlig, gjennomsnittlig. Andelen lesbiske er så lav at det ikke kan defineres som normalt å være lesbisk.

Der tar du feil. At noe er normalt betyr ikke at det er gjennomsnittlig, men at det er "innenfor normalen", som er et mye videre begrep.

Det er ikke unormalt å være homofil eller lesbisk.

''Normalt brukes om det som er vanlig, gjennomsnittlig. Andelen lesbiske er så lav at det ikke kan defineres som normalt å være lesbisk.''

Da er det vel heller ikke normalt å ha f.eks. rødt hår? Eller være advokat...

Er så utrolig enig med deg! Jeg ser ofte vakre kvinner, men mannen har aldri kommentert en vakker mann. Tror det er en forskjell der. Vi kan tillate oss å kommentere samme kjønn uten å bli stemplet.

Ja, det er nok sant. Det er ikke ofte man hører en mann si noe om utseendet til en annen mann. I så fall er det noe negativt sagt på en fleipete måte:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...