Gjest Wennche Skrevet 4. august 2011 Skrevet 4. august 2011 Skal reise til syden i september, og lurer på hvor man finner mest sol og varme? Når avsluttes sesongen? Jeg har ikke lyst til å reise til Spania. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. august 2011 Skrevet 4. august 2011 Det er deilig rundt hele Middelhavet i september. 0 Siter
Gjest jkjkjk Skrevet 4. august 2011 Skrevet 4. august 2011 Vi reiser til Kreta. Ellers er Kypros og Tyrkia bra når det gjelder været har jeg skjønt. 0 Siter
Gjest Auroria Skrevet 4. august 2011 Skrevet 4. august 2011 dD fleste typiske "sydenland" er fortsatt varme og fine i september! Jeg var i Kroatia i september i fjor og vi hadde 30 grader og skyfri himmel hele uken! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 5. august 2011 Skrevet 5. august 2011 Vi var på Mallorca i begynnelsen av september for to år siden. Deilig og varmt! Kjenner folk som skal til både Mallorca og Kypros nå i september. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.