Gå til innhold

Ang invitasjon til fest

Anbefalte innlegg

Gjest Auroria

Når den som sender invitasjon på sms skriver: "Håper du/dere kan komme!". Hva betyr det? Er det bare pga at det er en fellesmelding til flere eller mener kanskje vedkommende at folk kan ta med partner? Synes det er frekt og spør, så det ender nok med at jeg går alene for sikkerhetskyld.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/368100-ang-invitasjon-til-fest/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Auroria

Hehe, fikk nettop en slik sms selv og tolket det som at jeg kunne ta med partner. Jeg kommer nok til å spørre, syns ikke det er frekt. Kanskje vi skal på samme festen?

Ja du skal se vi skal på samme fest ;)

Mulig jeg spør selv. Det er ihvertfall mindre frekt og flaut å spørre, enn å bare anta at kjæresten kan bli med og så viser det seg at det er jentefest! He he

Annonse

Det tolker jeg som en fellesmelding sendt ut til alle inviterte. Hvis jeg er i et forhold (som jeg da er) går jeg ut fra at mannen min også er invitert - hvis jeg hadde vært singel hadde jeg regnet med at det bare var jeg som var invitert. Det er i alle fall det jeg mener når jeg sender ut lignende meldinger.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...