Gå til innhold

Mer fest - inviasjon

Anbefalte innlegg

Gjest Outsider på fest
Skrevet

Når det på invitasjonen står at en kan ta med seg følge. Hva betyr det da? Er det greit å ta med en "alminnelig" venn eller er det først og fremst ment å gjelde en kjæreste.

Jeg synes det er slitsomt å gå alene på fest der jeg bare kjenner vertskapet. Det er vanskelig å bryte inn i grupper av mennesker som kjenner hverandre godt, og en kan lett bli virrende litt rundt for seg selv.

I tillegg til at det er trygt å ha med seg en venn, så er det hyggelig å ha en å mimre med i etterkant.

Må det være en kjæreste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg synes godt du kan ta med en venn/venninne på type amerikansk date for anledningen. Helt ok. ;)

Gjest Outsider på fest
Skrevet

Nei, jeg synes godt du kan ta med en venn/venninne på type amerikansk date for anledningen. Helt ok. ;)

"Amerikansk date", den var ny!

Spennende å lære et nytt begrep :o) Betyr det altså å ha med seg en venn som en ikke er kjæreste med?

Skrevet

"Amerikansk date", den var ny!

Spennende å lære et nytt begrep :o) Betyr det altså å ha med seg en venn som en ikke er kjæreste med?

Amerikanerne dater litt annerledes enn oss europeere ja. En date er ikke så seriøs, med mindre man har sagt at man er eksklusiv med den andre, så er det ikke noe i veien for å date flere samtidig. Og man kan date en av samme kjønn uten at alle ser for seg orgier av den grunn.

Løsere, friere og grei måte å sjekke ut nye bekjentskaper på.

Gjest Elextra
Skrevet

Hvis det står i invitasjonen at du kan ta med følge ville jeg tolket at du kunne ta med hva som helst. Litt avhengig av invitasjonen er det antakelig mest høflig om du melder fra hvem du har med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...