Gå til innhold

Pc`en har begynt å dure fælt

Anbefalte innlegg

Gjest Guroen

Skjedde helt plutselig mens jeg satt å surfet i går kveld. Prøvde å logge av, skru av og på, men virker som om duringen har kommet for å bli :-( Layouten på åpningssiden Noen som vet hva det kan skyldes? har hatt pc`en i ca 6 år. Begynner den å bli gammel? Noe jeg kan gjøre selv for å bli kvitt duringen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/368104-pcen-har-begynt-%C3%A5-dure-f%C3%A6lt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, en 6 år gammel pc er gammel. Og sannsynligvis er vifta full av støv. Skru den forsiktig opp og støvsug den veldig forsiktig.

Kan være støv ja. Men er det en bærbar eller stasjonær? Stasjonære er enkle å åpne opp. Ville ikke skrudd opp en bærbar uten å ha greie på hva du driver med (jeg jobber med det nemlig)

Gjest Guroen

Kan være støv ja. Men er det en bærbar eller stasjonær? Stasjonære er enkle å åpne opp. Ville ikke skrudd opp en bærbar uten å ha greie på hva du driver med (jeg jobber med det nemlig)

Har nettopp funnet ut at lyden kommer fra pc-skjermen!

Annonse

Gjest cxcvzx

Hvordan gjør jeg det?

Du må enten laste opp/kopiere opp filene du er redd for opp på nettet et sted, på en minnepinne eller en ekstern harddisk.

Bilder og viktige dokumenter er vel det viktigste å ta vare på i tilfelle pc-kræsj. Ekstern harddisk får du for ca 500 kr.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...