Gå til innhold

Invitert i bryllup

Gjest pengelens bryllupsgjet

Anbefalte innlegg

Gjest Fattiglusa

Jeg skjønner at det er lett å si - og ikke minst å tro - at man får til hvis man virkelig vil.

Sånn er det ikke, Bryllupet skal finne sted på et sted som utelukker alle billige overnattiingsmuligheter, og billige reisekostnader. Jeg vil ikke gå i detalj.

Og økonomien vår er sånn at vi jhevnlig har fått matpose på fattighuset.

Dette er ikke en situasjon hvor man tilfeldigvis har "litt dårlig råd" en periode. Det er en situasjon hvor jeg, dersom jeg reiser i bryllupet, må kutte andre ting for familien, av et budsjett som allerede er kuttet fullstendig til beinet. Da er det barnas fritidsaktiviteter som må vike, og det kan jeg bare ikke gjøre.

Når det gjelder kjole, så har jeg ikke noe som er i nærheten av å passe inn. Ikke minst fordi det uttrykkelig står lang kjole på invitasjonen, og jeg har ikke noe sånt.

Det er hardt nok å være fattig, om det ikke skal synliggjøres for alle også.

Føler med deg. Nei, det er slett ikke så enkelt at alt lar seg ordne alltid. Har man ikke penger så her man ikke.....Ikke kjekt å låne heller, for da blir mye verre etterpå. Jeg måtte akkurat gjøre det, men det var på grunn av sykt barn.

Ikke lett å la være å møte i brorens bryllup.

Ingen dere kan overnatte hos? Noen dere kan sitte på med? Som andre skriver, de kan ha fine ting på Fretex...og ingen vet hvor det er kjøpt.Ang gaven, så snakk med broren din. Den kan de få senere, viss ting ordner seg for dere.

Sitter bare her å tenker litt:-)

Ha en fin dag og lykke til!

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...