Gå til innhold

Blodprøve etter abort

Anbefalte innlegg

Gjest Blodprøvefobi

Tok en medisinsk abort for et par uker siden. Alt gikk som det skulle, både underveis og etterpå. Har for lengst sluttet å blø og alle symptomene på graviditeten er borte. Kroppen er som før.

Fikk beskjed om at jeg skulle ta en blodprøve 2 uker etter aborten for å måle hbc hormonene. Men er dette virkelig nødvendig når jeg er 100% sikker på at alt er i orden?

Tenker at jeg tar en ny graviditetstest neste uke. Vet de testene kan slå ut positivt inntil 4-5 uker etter aborten. Men Om den viser negativt, da er det vel ihvertfall ikke nødvendig med blodprøve vel?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/368146-blodpr%C3%B8ve-etter-abort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...