Gå til innhold

Klarer ikke å hate drapsmannen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan en av grunnene være at det kreves så mye hat for å hate en slik person at hun rett og slett ikke orker? Bedre å gjøre ham til en ikke-person.

mvh

''Kan en av grunnene være at det kreves så mye hat for å hate en slik person at hun rett og slett ikke orker? Bedre å gjøre ham til en ikke-person.''

Der tror jeg du er inne på noe ja. Det krever mye energi å mobilisere så mye hat, og hat er uansett bare destruktivt.

Jeg bryr meg ingenting om ABB, bryr meg ikke om han pryder førstesidene heller jeg, bryr meg rett og slett ingenting. Vil ikke bruke noe energi på han.

''Kan en av grunnene være at det kreves så mye hat for å hate en slik person at hun rett og slett ikke orker? Bedre å gjøre ham til en ikke-person.''

Der tror jeg du er inne på noe ja. Det krever mye energi å mobilisere så mye hat, og hat er uansett bare destruktivt.

Jeg bryr meg ingenting om ABB, bryr meg ikke om han pryder førstesidene heller jeg, bryr meg rett og slett ingenting. Vil ikke bruke noe energi på han.

''Jeg bryr meg ingenting om ABB, bryr meg ikke om han pryder førstesidene heller jeg, bryr meg rett og slett ingenting. Vil ikke bruke noe energi på han.''

Jeg klarer heller ikke å mobilisere følelser eller interesse. Ønsker ikke å høre annet om han enn at han er sperret inne og aldri kommer til å slippe ut.

mvh

Gjest grublendeikveld

antakelig vil hun hverken tenke på ham, eller orke å hate ham. han er en ikke-person. han finnes ikke.

har en datter på 15 år, og jeg er veldig overrasket over hennes reaksjon på terror-mannen. hun sier også at hun hater ham ikke, og at hun godt kunne tenke seg å snakke med ham, og spør om hvorfor osv..og hvordan han tenker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...