Gjest prust Skrevet 6. august 2011 Skrevet 6. august 2011 Hurra for oss :-) I dag har vi 17 års bryllupsdag! 12-åringen kom med kaffe, melkekake og toblerone (den var fra hans private godterisamling) på senga halv åtte. Koselig! Og jeg nynnet "Chanson des vieux amants" for min kære i halvsøvne: http://www.youtube.com/watch?v=H1DpjXQUDsI Den fineste kjærlighetssangen som finnes! Litt synd at min kjære ikke kan fransk, det blir ikke så romantisk når jeg må oversette etter hver strofe.... ;-) Han synger om alt det gode men også det som har vært vanskelig - hos et par som har vært sammen i 20 år - og det har vi også... Ha en fin dag alle sammen! 0 Siter
laban Skrevet 6. august 2011 Skrevet 6. august 2011 Gratulerer, det høres hyggelig ut! Tror ikke vår 12-åring aner når vi har bryllupsdag.... 0 Siter
rudolfine Skrevet 6. august 2011 Skrevet 6. august 2011 Gratulerer! Håper dere har hatt en fin dag! Vi har forresten 13 års bryllupsdag på mandag..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.