Gå til innhold

Avvist med brukket arm

Anbefalte innlegg

Går ikke an lenger? Det skjønte jeg ikke?

Man kan ikke benytte det sykehuset man vil. Man må først innom det sykehuset man tilhører og deretter kan man bli henvist til et annet sykehus i nærheten etterat de har slått fast at de ikke har kunnskaper til å hjelpe og så blir man sendt til et sykehus med bedre kompetanse.

Fritt sykehusvalg gjelder ikke ved akutte saker, jeg tror det gjelder først og fremst ved operasjoner.

Fortsetter under...

Gjest Benbrudd

Noen ganger kunne det ha vært en fordel å ha lest gjennom det man har skrevet før man poster...

Jeg mente selvfølgelig at jeg verdsetter at man _ikke_ prioriterer etter "hvem som kom først" og tilsvarende. Også var det et par andre feil i det jeg skrev også, men tror kanskje du forsto hva jeg mente ;-)

Ja skjønte hva du mente :)

Det er mye som ikke er optimalt og som kanskje aldri vil bli det, uansett hvor mye ressurser som tilføres.

Jeg syntes det var veldig slitsomt å være pårørende, med all ventingen, bekymringen og nattevåken, og jeg tenkte på hvordan i allverden de orker det de som har mye hardere skadde barn (eks Utøya), og/eller barn som ikke vil komme fra det uten men, og/eller at det tar mye mye lengre tid enn det gjorde for oss.

Det er viktig å prøve å skille sin egen frustrasjon over å være i en situasjon man helst skulle vært foruten fra frustrasjon over mangelfull oppfølging fra helsevesenet.

Ja skjønte hva du mente :)

Det er mye som ikke er optimalt og som kanskje aldri vil bli det, uansett hvor mye ressurser som tilføres.

Jeg syntes det var veldig slitsomt å være pårørende, med all ventingen, bekymringen og nattevåken, og jeg tenkte på hvordan i allverden de orker det de som har mye hardere skadde barn (eks Utøya), og/eller barn som ikke vil komme fra det uten men, og/eller at det tar mye mye lengre tid enn det gjorde for oss.

Det er viktig å prøve å skille sin egen frustrasjon over å være i en situasjon man helst skulle vært foruten fra frustrasjon over mangelfull oppfølging fra helsevesenet.

''Det er viktig å prøve å skille sin egen frustrasjon over å være i en situasjon man helst skulle vært foruten fra frustrasjon over mangelfull oppfølging fra helsevesenet.''

Veldig enig :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...