Gå til innhold

Leie ut og leie et annet sted

Anbefalte innlegg

Gjest segunda

Innimellom får jeg tanker om å flytte mer sentralt enn jeg bor nå. Når jeg nevner det for døtrene mine blir det helt fra seg og sier at jeg kommer til å angre. Jeg bor i veldig rolige og landlige omgivelser selvom jeg bor midt i Oslo og jeg ser godt poenget deres.

Nå fikler jeg litt med tanken at jeg kunne leid ut min egen leilighet og blitt helt fri. Reist bort, leid i sentrum osv. Så kommer tankene om at det blir for slitsomt.

Situasjonen er en helt annen nå enn da jeg flyttet inn hit og måtte skape hjem for dem. Nå er de selvstendige og klarer seg. Jeg kan til og med bo hos dem hvis det ville blitt problemer. Men, det er noe med at mor skal være tilstede og at de ikke liker at jeg skal rive opp barndomshjemmet som jeg har satt alt innpå å beholde for dem.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/368186-leie-ut-og-leie-et-annet-sted/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest segunda

Jeg forstår det sånn at dine døtre har flyttet hjemmefra? I så fall: gjør som DU vil! Ikke som dine barn mener du skal.

Det jeg vil avhenger veldig mye av mine barns behov fremdeles. Jeg hører på argumentene til dem siden de tenker på mitt beste. Jeg har ikke drøftet denne tanken med dem at jeg kunne leid ut for å ha retrett, men tror jeg kommer til å gjøre det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...