Gå til innhold

visakort borte noen timer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest god helg

Informasjonen kan ikke brukes når kortet er stengt. det kan ha blitt misbrukt før du stengte det, sjekk kontoen din så ser du jo det.

Kan kortnummer og kode på tre tall ha blitt notert ned, tenkte jeg noen senere kunne bruke informasjonen på netthandel - eller må man ha denne blå brikken med personlig kode også da?

Siden konto er sperret går det ikke an å se transaksjoner enda.

Gjest nettvett

Kan kortnummer og kode på tre tall ha blitt notert ned, tenkte jeg noen senere kunne bruke informasjonen på netthandel - eller må man ha denne blå brikken med personlig kode også da?

Det er kortet du må sperre(helt ok å sperre kontoen og men steng for all del kortet). Skaff deg nytt kort, da byttes koden + kortet ut.

Gjest god helg

Det er kortet du må sperre(helt ok å sperre kontoen og men steng for all del kortet). Skaff deg nytt kort, da byttes koden + kortet ut.

Jeg ringte bank og forklarte situasjonen, så jeg er usikker på om kort eller konto ble sperret da. Jeg trodde nesten det gikk for det samme.

Jeg setter ellers pris på svarene du gir meg. :)

Gjest nettvett

Det går helt fint å handle uten kodebrikke. Du må stenge kortet(bestille nytt via banken) og varsle ifra til banken

Annonse

Gjest nettvett

Jeg ringte bank og forklarte situasjonen, så jeg er usikker på om kort eller konto ble sperret da. Jeg trodde nesten det gikk for det samme.

Jeg setter ellers pris på svarene du gir meg. :)

Kontakt dem igjen og forhør deg, uansett må du legge inn bestilling på nytt kort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...