Gå til innhold

Hvilken bok skal jeg ha med?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger ikke ta med bok. Men har du med en lydbok?

Skrevet

Du trenger ikke ta med bok. Men har du med en lydbok?

En vanlig bok er lettere enn en lydbok og avspillingsgreie.

Skrevet

En vanlig bok er lettere enn en lydbok og avspillingsgreie.

Jeg har alltid med lydbok på mobilen min.

Skrevet

Jeg har alltid med lydbok på mobilen min.

Gi meg mobilen din! ;-))

Skrevet

Gi meg mobilen din! ;-))

Har du mobil fra forrige århundre? Trodde alle mobiler hadde noe lagrings- og avspillingsmulighet...

Skrevet

Bøkene er altfor tunge.

Næi, det er de ikke. Lette lette pocketbøker. Mye fiber i bokarkene er det også. Sunt.

Skrevet

Næi, det er de ikke. Lette lette pocketbøker. Mye fiber i bokarkene er det også. Sunt.

Du finner bøker dit du skal. Mer enn nok bøker.

Skrevet

Har du mobil fra forrige århundre? Trodde alle mobiler hadde noe lagrings- og avspillingsmulighet...

Den er fra forrige århundre. Og vet ikke hvordan man da ev. får lydbok over på den.

Skrevet

Den er fra forrige århundre. Og vet ikke hvordan man da ev. får lydbok over på den.

God natt og god tur :-)

Skrevet

Du finner bøker dit du skal. Mer enn nok bøker.

Men ikke samme sammenhengede bok.

Skrevet

God natt og god tur :-)

Sammenhengendegodnatt.

Caloni Makaroni
Skrevet

Les dem i rekkefølge (som jeg ikke husker i forbifarten).

Skrevet

Les dem i rekkefølge - tror det er Flaggermusmannen som kommer først, men det bør du sjekke. Se evt foran i boka når de kom ut første gang.

Skrevet

Les dem i rekkefølge - tror det er Flaggermusmannen som kommer først, men det bør du sjekke. Se evt foran i boka når de kom ut første gang.

Nå ligger flaggermusmannen et eller annet sted i fjellheimen....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...