Gå til innhold

Inne og ser etter gamlel DOL'ere :-)


Spirea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    6

  • birdie

    4

  • Mary Poppins

    4

  • kjerringskinn

    3

Så bra å "høre" fra deg. :) Om du er noe særlig på nett for tida så må du gjerne stikke innom forumet som promoteres to tråder lenger ned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, flisa - det var en stund siden!

Ja - tror jeg skriver her en gang i året eller noe. Morsomt - alt er helt likt hver gang. Tror ikke jeg savner å være avhengig av DOL, - men det er koselig å tenke tilbake likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Ja - tror jeg skriver her en gang i året eller noe. Morsomt - alt er helt likt hver gang. Tror ikke jeg savner å være avhengig av DOL, - men det er koselig å tenke tilbake likevel.

Hei hopp!

Du er savnet her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - tror jeg skriver her en gang i året eller noe. Morsomt - alt er helt likt hver gang. Tror ikke jeg savner å være avhengig av DOL, - men det er koselig å tenke tilbake likevel.

''Morsomt - alt er helt likt hver gang.''

Mjo - kanskje det, med litt variasjoner ift tema og nick. Men vi er en gjeng gamle som holder uuuuud, år etter år :-)

Koselig å se snurten av deg igjen her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjerringskinn

Jøsses, har dere vært sammen så lenge? Det må jo bety at det er enda lenger siden vi var naboer og var på treff i 2. etg på en indisk restaurant!

Som tiden flyr ;-)

Burde jo egentlig ha skjønt det, for toåringen min har vokst meg over hodet og skal konfirmeres om noen uker...

Godt å høre at du har det bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses, har dere vært sammen så lenge? Det må jo bety at det er enda lenger siden vi var naboer og var på treff i 2. etg på en indisk restaurant!

Som tiden flyr ;-)

Burde jo egentlig ha skjønt det, for toåringen min har vokst meg over hodet og skal konfirmeres om noen uker...

Godt å høre at du har det bra!

Så på bilde fra den restauranten her om dagen :) vi satt med nicknames på oss - haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja - tror jeg skriver her en gang i året eller noe. Morsomt - alt er helt likt hver gang. Tror ikke jeg savner å være avhengig av DOL, - men det er koselig å tenke tilbake likevel.

Heisann - koselig å se nicket ditt - i tillegg til i kokeboken min (stuffing). Tenker på deg hver juleaften :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

jeg tenkte det samme, Spirea :) og jeg skal ha takk! :)

Hei, flisa jo!

Jeg tenkte på deg her om dagen, da jeg omsider oppdaget at Nettby var lagt ned. Hvor holder du hus? Har du funnet et nytt nettsamfunn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Jøsses, har dere vært sammen så lenge? Det må jo bety at det er enda lenger siden vi var naboer og var på treff i 2. etg på en indisk restaurant!

Som tiden flyr ;-)

Burde jo egentlig ha skjønt det, for toåringen min har vokst meg over hodet og skal konfirmeres om noen uker...

Godt å høre at du har det bra!

Du verden, det var også en gammel kjenning. Står til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tenkte det samme, Spirea :) og jeg skal ha takk! :)

Wow dette nicket har jeg ikke sett her inne på mange år.

Koselig å "se" deg igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja - det regner jeg med! hahaha

Jeg foreslår jo hvert år du kommer innom at du kan komme litt oftere, men en gang i året er bedre enn aldri ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...