Gå til innhold

Inne og ser etter gamlel DOL'ere :-)


Spirea

Anbefalte innlegg

''Hver gang jeg ser nicket ditt, så tenker jeg på sjokoladekake''

Hehe, for meg også - birdie = sjokoladekake

jeg og!

Sjokoladekake!! Nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    6

  • birdie

    4

  • Mary Poppins

    4

  • kjerringskinn

    3

Jeg husker nicket ditt tror jeg (med mindre jeg blander deg med en annen), men ikke hvem (eller hvilket nick) du giftet deg med?

Eller var det deg som giftet deg med.. eh.. Bassisten? Som lagde dolgalleriet? Mener egentlig at personen som giftet seg med han hadde et helt annet nick.. hva var det tro..

Eller er jeg skikkelig ute å roter nå? :P

Hehe... så morsomt at det var en ikke så eldgammel tråd om eldgamle dolere akkurat når jeg fikk det for meg å snike innom en tur :-)

Jeg og Bassisten har det forøvrig også fint, på tiende året

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... så morsomt at det var en ikke så eldgammel tråd om eldgamle dolere akkurat når jeg fikk det for meg å snike innom en tur :-)

Jeg og Bassisten har det forøvrig også fint, på tiende året

Se her ja.. der dukket du jo opp!! Hyggelig å høre carma, og koselig å "se" deg igjen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann, det var jammen ikke i forgårs nei. Her står det bra til. Klager ikke!

Husker mindre og mindre og får stadig kortere armer når jeg skal lese, så det tyder vel på at jeg henger med i utviklingen ;-)

Alt bra hos deg?

He he, det med kortere armer kjenner jeg til, jeg har måttet skaffe meg lesebiller.

Ja, alt står bra til. Litt utskiftning av venner og omgangskrets, men det er bare sunt å få ryddet litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker nicket ditt tror jeg (med mindre jeg blander deg med en annen), men ikke hvem (eller hvilket nick) du giftet deg med?

Eller var det deg som giftet deg med.. eh.. Bassisten? Som lagde dolgalleriet? Mener egentlig at personen som giftet seg med han hadde et helt annet nick.. hva var det tro..

Eller er jeg skikkelig ute å roter nå? :P

Hun er gift med Ørkevandreren og det er min skyld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...