Gå til innhold

Inne og ser etter gamlel DOL'ere :-)


Spirea

Anbefalte innlegg

Hyggelig å 'se' deg igjen - du får hilse gubben og ellers bør du følge oppfordringen til birdie lenger ned - dere begge bør faktisk det ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    6

  • birdie

    4

  • Mary Poppins

    4

  • kjerringskinn

    3

Jeg husker nicket ditt tror jeg (med mindre jeg blander deg med en annen), men ikke hvem (eller hvilket nick) du giftet deg med?

Eller var det deg som giftet deg med.. eh.. Bassisten? Som lagde dolgalleriet? Mener egentlig at personen som giftet seg med han hadde et helt annet nick.. hva var det tro..

Eller er jeg skikkelig ute å roter nå? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker nicket ditt tror jeg (med mindre jeg blander deg med en annen), men ikke hvem (eller hvilket nick) du giftet deg med?

Eller var det deg som giftet deg med.. eh.. Bassisten? Som lagde dolgalleriet? Mener egentlig at personen som giftet seg med han hadde et helt annet nick.. hva var det tro..

Eller er jeg skikkelig ute å roter nå? :P

Husker Dol-galleriet:-) Man var ikke så redd for anonymiteten den gangen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker Dol-galleriet:-) Man var ikke så redd for anonymiteten den gangen:-)

''Husker Dol-galleriet:-) Man var ikke så redd for anonymiteten den gangen:-)''

Man fikk jo ikke tilgang til galleriet med mindre man sendte inn bilde av seg selv og det var jo passordbeskyttet da. :o)

Da var det vel hakket "verre" med hjemmesidene vi hadde her på DOL i sin tid... Mange var nok i overkant slappe med anonymiteten der såvidt jeg husker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Husker Dol-galleriet:-) Man var ikke så redd for anonymiteten den gangen:-)''

Man fikk jo ikke tilgang til galleriet med mindre man sendte inn bilde av seg selv og det var jo passordbeskyttet da. :o)

Da var det vel hakket "verre" med hjemmesidene vi hadde her på DOL i sin tid... Mange var nok i overkant slappe med anonymiteten der såvidt jeg husker.

DU har rett i det. Husker hjemmesidene også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, flisa jo!

Jeg tenkte på deg her om dagen, da jeg omsider oppdaget at Nettby var lagt ned. Hvor holder du hus? Har du funnet et nytt nettsamfunn?

Jeg er meg, på Face'rn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen

Jeg er meg, på Face'rn :)

Da må jeg prøve å huske navnet ditt, så jeg kan legge deg til. Jeg tror jeg har det på en gammel MSN konto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Husker Dol-galleriet:-) Man var ikke så redd for anonymiteten den gangen:-)''

Man fikk jo ikke tilgang til galleriet med mindre man sendte inn bilde av seg selv og det var jo passordbeskyttet da. :o)

Da var det vel hakket "verre" med hjemmesidene vi hadde her på DOL i sin tid... Mange var nok i overkant slappe med anonymiteten der såvidt jeg husker.

Og de lå her innmari lenge, det er ikke så lenge siden de ble fjernet. Det samme med treffbildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de lå her innmari lenge, det er ikke så lenge siden de ble fjernet. Det samme med treffbildene.

Det er snakk om flere år siden hjemmesidene ble borte jo. Treff-bildene har jeg aldri sett, naturlig nok, ettersom jeg aldri var med på treffene i Oslo. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjerringskinn

Du verden, det var også en gammel kjenning. Står til?

Heisann, det var jammen ikke i forgårs nei. Her står det bra til. Klager ikke!

Husker mindre og mindre og får stadig kortere armer når jeg skal lese, så det tyder vel på at jeg henger med i utviklingen ;-)

Alt bra hos deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker nicket ditt tror jeg (med mindre jeg blander deg med en annen), men ikke hvem (eller hvilket nick) du giftet deg med?

Eller var det deg som giftet deg med.. eh.. Bassisten? Som lagde dolgalleriet? Mener egentlig at personen som giftet seg med han hadde et helt annet nick.. hva var det tro..

Eller er jeg skikkelig ute å roter nå? :P

Det er du. ;) Bassisten er samboer med carma, og Spireas bedre halvdel gikk under navnet Ørkenvandreren med ulike varianter (labber'n, f.eks.).

Jeg har full kontroll på gammelfolket, og er totalt blåst når det gjelder de fleste av dagens mest ivrige, ser jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Liza i London

Det er du. ;) Bassisten er samboer med carma, og Spireas bedre halvdel gikk under navnet Ørkenvandreren med ulike varianter (labber'n, f.eks.).

Jeg har full kontroll på gammelfolket, og er totalt blåst når det gjelder de fleste av dagens mest ivrige, ser jeg.

*kjempeklem* Fremdeles tilhenger av chips med salt&vinegar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kjempeklem* Fremdeles tilhenger av chips med salt&vinegar?

Klem tilbake! :) Ja, veldig, men heldigvis blir det vanskeligere og vanskeligere å få tak i her. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du. ;) Bassisten er samboer med carma, og Spireas bedre halvdel gikk under navnet Ørkenvandreren med ulike varianter (labber'n, f.eks.).

Jeg har full kontroll på gammelfolket, og er totalt blåst når det gjelder de fleste av dagens mest ivrige, ser jeg.

Jeg har ikke full kontroll på verken gamle eller nye, men har ulike assosiasjoner knyttet til ulike nick. Hver gang jeg ser nicket ditt, så tenker jeg på sjokoladekake :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke full kontroll på verken gamle eller nye, men har ulike assosiasjoner knyttet til ulike nick. Hver gang jeg ser nicket ditt, så tenker jeg på sjokoladekake :-)

Hehehe, det er vel ikke det verste man kan assosieres med, tenker jeg da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Jeg har ikke full kontroll på verken gamle eller nye, men har ulike assosiasjoner knyttet til ulike nick. Hver gang jeg ser nicket ditt, så tenker jeg på sjokoladekake :-)

''Hver gang jeg ser nicket ditt, så tenker jeg på sjokoladekake''

Hehe, for meg også - birdie = sjokoladekake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du. ;) Bassisten er samboer med carma, og Spireas bedre halvdel gikk under navnet Ørkenvandreren med ulike varianter (labber'n, f.eks.).

Jeg har full kontroll på gammelfolket, og er totalt blåst når det gjelder de fleste av dagens mest ivrige, ser jeg.

Carma var det ja!!!:) Ja jeg mente at det var noe annet en Spirea.

Ørkenvandreren husker jeg faktisk også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...