Gå til innhold

Har så masse appelsinhud

Anbefalte innlegg

Gjest appelsinhud

Huff, jeg er 31 år, har bare født 1 barn, men har masse appelsinhud på rompe og lår. Har blitt mye verre etter fødselen ifjor. Det verste er at jeg kan se antydning til det samme på begge overarmene. Krise! Jenter jeg kjenner på samme alder har mye mindre eller ingenting. Kan dette være normalt da? Andre som har? Er vel ingenting å gjøre med det heller såvidt jeg har forstått? Kirurgi hjelper vel heller ikke? (trenger 3 ganger i uka, men hjelper lite)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/368395-har-s%C3%A5-masse-appelsinhud/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Dette har med arv, fettlagring og kroppsvekt å gjøre. Er du overvektig?

Etter min erfaring har det aller mest med arv å gjøre. Eventuelt også med kosthold og aktivitetsnivå i ung alder (vet ikke)?

Husker et par slanke studievenninner som trente masse og som var svært oppgitt over appelsinhuden sin.

Selv har jeg fått noen få kilo for mye etterhvert, og skal ikke påstå huden min er stram og flott overalt, men appelsinhud tror jeg ikke jeg har :-).

(jada, jeg vet jeg her uttaler meg på tynt grunnlag, så ta det for det det er :-))

Gjest Linnea79

Dette skyldes østroget ditt 9 kroppen, og på hvilke måter østrogenet skilles ut, har med gener å gjøre.

Selv er jeg liten og tynn med masse appelsinhud både på rumpe og bak lår. Hadde også en periode hvor jeg var litt undervektig og da var vel egentlig bare appelsinhuden enda verre. Så det har ihvertfall ikke noe med overvekt å gjøre.

Det er egentlig ikke så mye annet å gjøre med det enn å drikke nok vann og trene/massere. Kremer er bare tull. har brukt en formue på dyre anticellulitt kremer i 15 år og appelsinhuden blir bare verre fra år til år..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...