Gå til innhold

Hva synes du om denne sofaen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

5

• henrikke71

5

• candyqueen_83

3

• Mirabell

2

Annonse

Gjest Å bestemme seg

Hvordan er den å sitte i med slike ryggputer?!

Jeg har prøvd møbelringen sin og den var god å sitte i. Vi hadde en med så mange puter fra IKEA en gang og den var god, men stoffet ble raskt slitt. Men IKEA hadde jo god kundeservice på det da.

Gjest Å bestemme seg

Jeg liker utseendet til sofan, men jeg har sittet i den og den er dritvond...

Og den er umulig å ligge på, armlenene er altfor høye.

For oss hadde det ikke vært noe alternativ, samma hvor pen den er på bildet. :-(

Du har nok et poeng der. Lurer på to tre setere, men det er nok ikke så gode å ligge i. Blir vel ikke lang nok uansett.

Prøvde samme type på møbelringen og den var god å sitte i. Så så jeg at lignende var rimeligere på bohus.

Gjest Å bestemme seg

Disse er for høye i armlenene til å være behagelig å slenge seg ned på. Jeg likte ikke denne varianten.

Godt å høre det er flere som liker å slenge seg nedpå.

Skinnalternativet er denne i brunt skinn. Sikkert bedre til å slenge seg nedpå, og lettere å holde ren. Men dyrere...:)

Gjest Å bestemme seg

Grei nok, men ikke helt min smak.

Synes både den var for tung og klumpete i uttrykket, og litt "rotete" med ulike stoffer og mønstre.

Men - du ville sikkert ikke like min heller. Jeg synes den ser ganske god ut å sitte i, om enn litt "oppreist."

Siden vi skal ha hvite møbler ellers synes jeg det kan være fint med brunt :)

Gjest Å bestemme seg

Da ville jeg valgt skinn og en sofa uten løse puter. Du får ærlige svar her, men det er du som skal like sofaen :-)

Jeg ønsker ærlige svar :) Har hatt lignedne sofa med puter syntes ikke putene var noe problem. Men stoff er jo langt vanskeligere å holde rent.

Annonse

Jeg syns faktisk formen på den er en flott, er så dritlei av alle de derre minimalistiske sofaene med chaiselonger, på tide å få inn litt gammal stil igjen. Men stoffet, nei, det ser ikke pent ut, er det sånt som blir mørkere når man drar fingrene over det, nesten som fløyel? Så er det ennå verre. Jeg hadde denne typen sofa i lyst brunt skinn, den var råflott!

Gjest Nickløsheletida

Jeg syns faktisk formen på den er en flott, er så dritlei av alle de derre minimalistiske sofaene med chaiselonger, på tide å få inn litt gammal stil igjen. Men stoffet, nei, det ser ikke pent ut, er det sånt som blir mørkere når man drar fingrene over det, nesten som fløyel? Så er det ennå verre. Jeg hadde denne typen sofa i lyst brunt skinn, den var råflott!

''er så dritlei av alle de derre minimalistiske sofaene med chaiselonger''

Jeg også. Er ikke de på vei ut nå? De er jo egentlig ganske stygge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...