Gå til innhold

Hvor mange par med sokker har du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nesten ingen. Sønnene mine mistenker jeg for å spise sokker, i alle fall forsvinner de sporløst. Og når de har brukt opp sine egne, så tar de mine. Nå har yngstemann heldigvis etter hvert så store føttter at han har trøbbel med å få på seg mammans sokker, og snart gjelder det vel også for eldstemann.

Gjest Falupølse

Nesten ingen. Sønnene mine mistenker jeg for å spise sokker, i alle fall forsvinner de sporløst. Og når de har brukt opp sine egne, så tar de mine. Nå har yngstemann heldigvis etter hvert så store føttter at han har trøbbel med å få på seg mammans sokker, og snart gjelder det vel også for eldstemann.

LOL bra innlegg. Du får kjøpe rosa sokker da. Tviler på at sønnene dine vil bruke de da. :)

Gjest Nickløsheletida

''Nesten ingen. Sønnene mine mistenker jeg for å spise sokker, i alle fall forsvinner de sporløst. Og når de har brukt opp sine egne, så tar de mine''

Og hadde du hatt døtre ville kanskje vært truseløs også:-)

Når min datter ikke har giddet og vaske klær på en stund, går hun løs på truseskuffen min :-(

Går et an å si at det ikke blir bare trist at hun flytter snart?

LOL bra innlegg. Du får kjøpe rosa sokker da. Tviler på at sønnene dine vil bruke de da. :)

Eldstemann tar liketil sokker med hjerter på i mangel på noe annet :) Tror neppe rosa sokker ville være noen hindring for han, han er snart 13 og syns rosa er fint. :)

Annonse

Gjest segunda

Jeg går alltid barbeint i sommermånedene og høst og vår går jeg stort sett i strømpebukser eller tynne knesokker. Om vinteren går jeg i stillongs, tynne ullsokker og støvler til skjørt. Jeg har en del vanlige sokker også, kanskje 20 par. Noen få par ullsokker og en haug med strømpebukser og tynne sokker som kastes når de rakner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...