Gå til innhold

Pc-skjerm og tommer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan kan det være verre å måle fra venstre hjørne nederst til høyre hjørne øverst enn fra begge nedre eller begge øvre hjørner? Med tommestokk, det er vel det enkleste?

Jeg liker ikke tommestokker:-) Men ok, jeg skjønner hva du mener...Bortsett fra at jeg da har en pc-skjerm på 18,5 tommer. Jeg kjøpte den som 17....

Annonse

He..he..jeg har 19 tommer på jobben, og jeg ser jo at min "private" er betydelig mindre. Så jeg tror nok ikke at det stemmer:-)

Utgjør 2" aå veldig mye, da? Jeg syns ikke det er store forskjellen på min 13,3" og sønnens 15,4". Kan selvfølgelig være oppløsninga som gjør at de virker ganske like. Kanskje det er mye større oppløsning på den du har på jobb enn på den du har hjemme? Det vil jo føre til at du har plass til mer på skjermen.

Utgjør 2" aå veldig mye, da? Jeg syns ikke det er store forskjellen på min 13,3" og sønnens 15,4". Kan selvfølgelig være oppløsninga som gjør at de virker ganske like. Kanskje det er mye større oppløsning på den du har på jobb enn på den du har hjemme? Det vil jo føre til at du har plass til mer på skjermen.

Jeg tror ikke det ligger der. Den på jobben tar rett og slett mye mer plass, rent fysisk.

Gjest LilleMartine1

Tusen takk! I will.

Men ... så har jeg ikke 20 tommer, da? Jeg regner den som litt liten og det passer meg bra. Større enn laptopen, men ikke diger. 41/42 cm diagonalt over skjermen, uten kanter.

(jeg HAR ungdomsskolen, men jeg skjønte det ikke da heller. Bra jeg er flink til andre ting. :P)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...