Gå til innhold

Tenker du over...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker over hvordan interiør påvirker min velvære, både ved fargevalg og at jeg er opptatt av å ha "frisoner" å hvile øynene på. Jeg trives ikke i et overfyllt hjem. Blir stressa og har derfor en stil som er deretter.

Skrevet

Tror jeg hadde foretrukke en interiørarkitekt, fremfor en en interiøramatør, om jeg skulle bruke pengene på noe slikt.

mvh

Skrevet

Hm, interessant! Jeg har et hjem som er møblert av skjebnen og innreda etter tilfeldighetene ;)

Skrevet

''Tenker du over...

hvordan interiøret ditt påvirker den psykiske helsen din? ''

Jeg vet i alle fall at jeg trives med et interiøret jeg har nå. Og jeg har greid å velgedet helt uten interiørpsykologer. Eller interiørarkitekter, for del.

Skrevet

Nei. Hos oss er det praktiske hensyn som tas når det gjelder interiør, ikke psykologiske.

Nå holdt jeg på å skrive "psykotiske", det forteller vel noe om mitt syn på problematisering av alt fra møblers himmelretning til markblomsters fargekoder.

Skrevet

Tja. Jeg blir i hvert fall lettere irritabel når det er rotete hjemme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...