Gjest Lidingö Skrevet 13. august 2011 Skrevet 13. august 2011 hvordan interiøret ditt påvirker den psykiske helsen din? Dagens yrke som jeg ikke visste fantes: Interiørpsykolog. http://interiorpsykologen.no/ 0 Siter
Gjest oddod Skrevet 13. august 2011 Skrevet 13. august 2011 Jeg tenker over hvordan interiør påvirker min velvære, både ved fargevalg og at jeg er opptatt av å ha "frisoner" å hvile øynene på. Jeg trives ikke i et overfyllt hjem. Blir stressa og har derfor en stil som er deretter. 0 Siter
PieLill Skrevet 13. august 2011 Skrevet 13. august 2011 Tror jeg hadde foretrukke en interiørarkitekt, fremfor en en interiøramatør, om jeg skulle bruke pengene på noe slikt. mvh 0 Siter
Gjest GA Skrevet 13. august 2011 Skrevet 13. august 2011 niks. Jeg mangler totalt interiør-gener. 0 Siter
Angustia Skrevet 13. august 2011 Skrevet 13. august 2011 Hm, interessant! Jeg har et hjem som er møblert av skjebnen og innreda etter tilfeldighetene 0 Siter
Mrs D Skrevet 14. august 2011 Skrevet 14. august 2011 ''Tenker du over... hvordan interiøret ditt påvirker den psykiske helsen din? '' Jeg vet i alle fall at jeg trives med et interiøret jeg har nå. Og jeg har greid å velgedet helt uten interiørpsykologer. Eller interiørarkitekter, for del. 0 Siter
laban Skrevet 14. august 2011 Skrevet 14. august 2011 Nei. Hos oss er det praktiske hensyn som tas når det gjelder interiør, ikke psykologiske. Nå holdt jeg på å skrive "psykotiske", det forteller vel noe om mitt syn på problematisering av alt fra møblers himmelretning til markblomsters fargekoder. 0 Siter
Sofline Skrevet 14. august 2011 Skrevet 14. august 2011 Tja. Jeg blir i hvert fall lettere irritabel når det er rotete hjemme. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.