Gå til innhold

Klær på utendørs fest?

Anbefalte innlegg

Gjest ....på østlandet
Skrevet

Hva slags klær har man på seg på en utendørs fest i september?

Gjest ....på østlandet
Skrevet

Heisann :)

HVa slags type fest er det? Bursdag ?

Firmafest, med mange hundre gjester.

Skrevet

Oki :)

La oss håpe at vi får noen fine og varme dager i september også. Nå vet jeg ikke hva slags type festklær du liker å gå i , kjole, drakt etc.....

Skrevet

Du får vel bare se an været da, og kle deg etter det ! Og er det 'fest' for unge kristne eller er det raveparty? LItt av et spørsmål du stiller ...

Skrevet

Ser at det skal være firmafest. Sjekk med noen på jobben om hva som er vanlig mht hvor "pyntet" man skal være, ev diskuter m kollega eller foreta en vurdering basert på din egen erfaring om påkledning for ansatte i dette firmaet.

Men uansett vil det nok alltid bli litt kjølig utover kvelden i september, så ikke møt opp for tynnkledt. Ta m noe varmt!

Skrevet

;O))

På en utendørs fest i september hadde jeg i alle fall hatt ullundertøy, ullstrømper og tykke sko. Så hadde jeg sett om jeg hadde noe som hadde egnet seg utenpå til festbruk. Jeg nekter å fryse.

Skrevet

Pen dongeribukse, sneakers og en fin genser. I tillegg tar man med seg ei varm jakke eller en varm ullgenser.

candyqueen_83
Skrevet

På en utendørs fest i september hadde jeg i alle fall hatt ullundertøy, ullstrømper og tykke sko. Så hadde jeg sett om jeg hadde noe som hadde egnet seg utenpå til festbruk. Jeg nekter å fryse.

Jeg ville også hatt stillongs på meg. Og en pen olabukse, en fin topp og tatt med meg jakke.

Skrevet

Grei presisering. Jeg skulle til å tipse om at det kunne være kjekt å ha med seg et fleecepledd - siden det berga meg på låvefest i fjor høst.

Hvis det er en kjølig dag tror jeg at jeg ville ha stilt med tynt ullundertøy i veska, et skjerf som faktisk varmer litt, ikke den tynneste toppen, og gjerne en som ikke er så utringa. Pen dongeribukse eller annen litt varm bukse, blazer. Lua kan vel ligge hjemme noen uker til enda ;)

Skrevet

Olabukse og en passe tykk jakke. Et pledd er veldig lurt å ha med seg, kanskje også fingervotter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...