Gå til innhold

Hjelp-haster

Gjest Nickløsheletida

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Jeg får et par venninner på lunsj ganske straks og jeg tenkte å være smart, spare meg arbeid så jeg kjøpte en sånn ferdig pizzadeig på boks som jeg bare skal rulle ut. Men jeg får da ikke åpnet boksen. Rene iq-testen dette. "Riv her" står det og jeg river bare av papiret. Må jeg gå løs med kniv på den hersens boksen?

Noen som kan forklare meg? Litt stressa nå. Det haster.

Skrevet

Det er vanskelig, og jeg ender ofte med kniv. Men få tak i en mann med store hender, hold boksen i begge hender og vri en hånd til hver side. Hardt.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Det er vanskelig, og jeg ender ofte med kniv. Men få tak i en mann med store hender, hold boksen i begge hender og vri en hånd til hver side. Hardt.

Jeg fikk dessverre ikke tid til å vente på svar, men takk alikevel :-) Jeg måtte bruke kniv ja.

Skrevet

Dette er vel en metallboks, så hvorfor bruker du ikke bare en vanlig boksåpner?

Skrevet

Det går ikke. Den må åpnes ved å skru den opp.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Nei, den er av papp :-) Hard papp.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Nei, den er av papp :-) Hard papp.

Jeg er jo ikke så dum at jeg hadde gått løs med kniv på en metallboks i steden for boksåpner, tross alt ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...