Gå til innhold

"Mosque Bye-bye"-spillet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 129
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

45

• Bookworm

12

• megler Smekk

6

• Katt-ja

3

Mest aktive i denne tråden

''Men han skriver altså ikke HØYRESIDEN''

Hva med å pusse brillene?

Skal jeg pusse brillene, eller skal du fjerne skylappene?

Det jeg mente var (selvfølgelig) at han ikke skriver _ALLE PÅ HØYRESIDEN_, (som jeg kortet ned til å skrive HØYRESIDEN, da jeg regnet med at det ikke var fullt så vanskelig å forstå), derimot skriver han _mange_på høyresiden...

Gjest dumdummere

''Høhøhø, dummeste jeg har lest på lenge.''

Jøss, såpass? Da tror jeg du er nødt til å begynne å lese litt, gitt...

Som en annen nevner, du trenger selv å pusse brillene. Jeg har lest mye, tro meg. At Sør skal ha noen ære for at han gladelig tilbringer mye av sitt liv her inne er jo bare skrattretande (som en svenske ville ha kallt det).

Jeg synes ditt fokus på et spill som omhandler bombing av moskéer trukket inn i denne saken er noe søkt.

Det er alt annet enn søkt.

Poenget er at folk lager og distribuerer spill hvor man skal drepe uskyldige mennesker, på grunn av deres tro. Og det er selvsagt ikke bare selve spillet det handler om, men miljøet og retorikken og gruppene rundt.

Det er heller ikke forskjellig fra hvis den samme gruppen laget tilsvarende mot jøder, og bombet synagoger.

Med vennlig hilsen

Som en annen nevner, du trenger selv å pusse brillene. Jeg har lest mye, tro meg. At Sør skal ha noen ære for at han gladelig tilbringer mye av sitt liv her inne er jo bare skrattretande (som en svenske ville ha kallt det).

I motsetning til alle oss andre som holder på her inne, da mener du?

(...og som bruker sine faste nick?)

Gjest påsana

Det er alt annet enn søkt.

Poenget er at folk lager og distribuerer spill hvor man skal drepe uskyldige mennesker, på grunn av deres tro. Og det er selvsagt ikke bare selve spillet det handler om, men miljøet og retorikken og gruppene rundt.

Det er heller ikke forskjellig fra hvis den samme gruppen laget tilsvarende mot jøder, og bombet synagoger.

Med vennlig hilsen

''Poenget er at folk lager og distribuerer spill hvor man skal drepe uskyldige mennesker, på grunn av deres tro. Og det er selvsagt ikke bare selve spillet det handler om, men miljøet og retorikken og gruppene rundt.''

Jeg har aldri sett slike spill i salg. At de lages og distribueres i noen kretser tror jeg det evnt vil være umulig å få bukt med. Det vil alltid være noen som hater noen nok til å ønske dem fjernet fra jorda overflate, feks ekstremislamister som ønsker både deg og meg fjernet. De hjernevasker folk til å sprenge seg selv i lufta. Trolig langt viktigere å ha fokus på dette enn et fåtall ekstreme som sitter og bomber noen moskéer på en skjerm.

Annonse

Gjest dumdummere

I motsetning til alle oss andre som holder på her inne, da mener du?

(...og som bruker sine faste nick?)

Ingen skal vel æres for at de kaster på tiden sin her inne? Det er jo bare dumskap.

Jeg har ikke fast nick, med andre ord like anonym som deg.

''Poenget er at folk lager og distribuerer spill hvor man skal drepe uskyldige mennesker, på grunn av deres tro. Og det er selvsagt ikke bare selve spillet det handler om, men miljøet og retorikken og gruppene rundt.''

Jeg har aldri sett slike spill i salg. At de lages og distribueres i noen kretser tror jeg det evnt vil være umulig å få bukt med. Det vil alltid være noen som hater noen nok til å ønske dem fjernet fra jorda overflate, feks ekstremislamister som ønsker både deg og meg fjernet. De hjernevasker folk til å sprenge seg selv i lufta. Trolig langt viktigere å ha fokus på dette enn et fåtall ekstreme som sitter og bomber noen moskéer på en skjerm.

I løpet av de 3 siste årene var det 940 terrorhendelser i Europa. 5 av dem utført av muslimer. 935 av andre.

Hvis du leser det jeg siterte (jeg antar du ikke har det) så ser du at dette ikke er noen marginal gruppe som produserer dette, men et av Østerrikes større partier.

Gjest påsana

I løpet av de 3 siste årene var det 940 terrorhendelser i Europa. 5 av dem utført av muslimer. 935 av andre.

Hvis du leser det jeg siterte (jeg antar du ikke har det) så ser du at dette ikke er noen marginal gruppe som produserer dette, men et av Østerrikes større partier.

Og hva er så grunnen til at de er en av Østerikes store partier? De har hatt stor oppslutning de senere år, men ikke tidligere. Folk gir de altså stemmer av en eller annen grunn. Jeg kjenner ikke nok til partiet til å si hva grunnene er.

Men igjen ser jeg at du er fullstendig blind for eller overhodet ikke opptatt eller ønsker fokus av at det hjernevaskes folk til å sprenge seg selv i lufta og ta med seg flest mulig på ferden. Det som opptar deg er hvorvidt folk som sitter og sprenger moskéer på en skjerm potensielt kan være AAB'er hele gjengen.

Og hva er så grunnen til at de er en av Østerikes store partier? De har hatt stor oppslutning de senere år, men ikke tidligere. Folk gir de altså stemmer av en eller annen grunn. Jeg kjenner ikke nok til partiet til å si hva grunnene er.

Men igjen ser jeg at du er fullstendig blind for eller overhodet ikke opptatt eller ønsker fokus av at det hjernevaskes folk til å sprenge seg selv i lufta og ta med seg flest mulig på ferden. Det som opptar deg er hvorvidt folk som sitter og sprenger moskéer på en skjerm potensielt kan være AAB'er hele gjengen.

ABB har drept 2,5 ganger så mange som drepes i Norge i løpet av et helt år, vanligvis. Per kapita, tror jeg det er flere enn 9/11 i USA.

Det er ikke så rart at man fokuserer på det, og det er flott at også Europol i fremtiden kommer til å bruke mye mer energi på disse individene og gruppene som åpenbart har fløyet under radaren.

Med vennlig hilsen

Gjest påsana

ABB har drept 2,5 ganger så mange som drepes i Norge i løpet av et helt år, vanligvis. Per kapita, tror jeg det er flere enn 9/11 i USA.

Det er ikke så rart at man fokuserer på det, og det er flott at også Europol i fremtiden kommer til å bruke mye mer energi på disse individene og gruppene som åpenbart har fløyet under radaren.

Med vennlig hilsen

Jeg forstår fortsatt ikke ditt ensidige fokus i denne og tilsvarende saker. Jeg ser dog din agenda. Du virker jo like hjernevasket til tider som de du selv ønsker å plassere i en slik gruppe. Dere er bare på "hver deres side".

Annonse

Jeg forstår fortsatt ikke ditt ensidige fokus i denne og tilsvarende saker. Jeg ser dog din agenda. Du virker jo like hjernevasket til tider som de du selv ønsker å plassere i en slik gruppe. Dere er bare på "hver deres side".

Nei, faktisk ikke.

Jeg er humanist, og mot alle typer ekstremister, enten de er kristne eller muslimer, og enten de er på høyre- eller venstresiden.

Denne tråden handler dog om "Mosque Bye-Bye" spillet, men det virker ikke som om du bryr deg veldig om dem?

Gjest Nord og ned.

Med vennlig hilsen

''gruppene som åpenbart har fløyet under radaren.''

Hvis du virkelig vet om grupper av mennesker som støtter massakere av ungdom så venligst informer politiet om saken, og ikke hold så viktig informasjon på et bortgjemt forum. Du har nemlig tydligvis kommet mye lenger enn politiet i _sin_ etterforskning...

..med mindre vi bare kan konkludere først som sist at du nok engang sprer løgn og dikt.

Gjest påsana

Nei, faktisk ikke.

Jeg er humanist, og mot alle typer ekstremister, enten de er kristne eller muslimer, og enten de er på høyre- eller venstresiden.

Denne tråden handler dog om "Mosque Bye-Bye" spillet, men det virker ikke som om du bryr deg veldig om dem?

Som jeg skrev er jeg motstander av alt som har med vold/skyting/dreping å gjøre når det kommer til spill/filmer. Fikk du ikke med deg den biten av det jeg skrev?

Jeg har aldri sett deg lage en tråd her inne om ekstreme muslimer? Hva skyldes mangelen på de?

Gjest Nord og ned.

''Du er nemlig tydligvis kommet mye lenger enn politiet i din etterforskning...''

Jaja, Europol slår ettertrykkelig fase at islamister er og i lang tid har vært den største trussel mot sikkerheten i Europa. Også etter 22.07.

Men det er klart..hva har europeisk politivesen og stille opp mot et selvutnevnt guru med nicket Sør på et bortgjemt webforum?

Som jeg skrev er jeg motstander av alt som har med vold/skyting/dreping å gjøre når det kommer til spill/filmer. Fikk du ikke med deg den biten av det jeg skrev?

Jeg har aldri sett deg lage en tråd her inne om ekstreme muslimer? Hva skyldes mangelen på de?

''

Jeg har aldri sett deg lage en tråd her inne om ekstreme muslimer? Hva skyldes mangelen på de?''

At forumet allerede er overrepresentert med slike tråder, og hvor de vanligvis består av hets mot muslimer i bred almindlighet, og gjerne hvor religionen til 20% av verdens befolkning sammenlignes med nazisme, etc etc.

Gjest Nord og ned.

''

Jeg har aldri sett deg lage en tråd her inne om ekstreme muslimer? Hva skyldes mangelen på de?''

At forumet allerede er overrepresentert med slike tråder, og hvor de vanligvis består av hets mot muslimer i bred almindlighet, og gjerne hvor religionen til 20% av verdens befolkning sammenlignes med nazisme, etc etc.

''At forumet allerede er overrepresentert med slike tråder''

Nei forumet er ikke overrepresentert med tråder om islamistisk terror. Islamistisk terror er overrrepresentert. DOL er bare et speil på verden, selv om din egen private verden er annerledes. Igjen ref. virkeligheten, og ikke egne fantasier: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/oslobomben/artikkel.php?artid=10080917

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...