EnolaGay Skrevet 15. august 2011 Skrevet 15. august 2011 http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7750318 Noen lurte på nytt for en tid tilbake, det ser ut som det skal gå rette veien nå! :0) Noen har betalt.. 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 15. august 2011 Skrevet 15. august 2011 Det var gode nyheter :-) 0 Siter
morsan Skrevet 15. august 2011 Skrevet 15. august 2011 Det var gode nyheter :-) Ja, det er veldig gode nyheter at de endelig ser ut til å slippe fri. Og deres liv er langt mer verdt enn løsesumnen! Men samtidig er det et dilemma at man ved å betale store løsesummer bidrar til at det er lønnsomt å kidnappe folk. 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 15. august 2011 Skrevet 15. august 2011 Ja, det er veldig gode nyheter at de endelig ser ut til å slippe fri. Og deres liv er langt mer verdt enn løsesumnen! Men samtidig er det et dilemma at man ved å betale store løsesummer bidrar til at det er lønnsomt å kidnappe folk. ''Men samtidig er det et dilemma at man ved å betale store løsesummer bidrar til at det er lønnsomt å kidnappe folk'' Jeg er helt enig med deg. Jeg er likevel lettet over at ungene slipper fri. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 15. august 2011 Skrevet 15. august 2011 Det var jeg som lurte på det. Godt at de blir sluppet fri, særlig barna/ungdommene. Men jeg mener fortsatt at det var galskap å seile inn i det området etter de advarslene de hadde fått på forhånd, og at det var uansvarlig av foreldrene å gjøre dette med barn ombord. 0 Siter
petter smart Skrevet 15. august 2011 Skrevet 15. august 2011 Den rette veien hadde vært om danske soldater stormet basen piratene brukte og drepte alle sammen. Ved å betale bidrar en med penger til kidnappere og terrorister, samt øker sannsynligheten for at andre blir kidnappet i framtiden. 0 Siter
Gjest notnot Skrevet 15. august 2011 Skrevet 15. august 2011 Den rette veien hadde vært om danske soldater stormet basen piratene brukte og drepte alle sammen. Ved å betale bidrar en med penger til kidnappere og terrorister, samt øker sannsynligheten for at andre blir kidnappet i framtiden. Du er smart, petter 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.