Gå til innhold

Den danske familien som ble kidnappet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var gode nyheter :-)

Ja, det er veldig gode nyheter at de endelig ser ut til å slippe fri. Og deres liv er langt mer verdt enn løsesumnen!

Men samtidig er det et dilemma at man ved å betale store løsesummer bidrar til at det er lønnsomt å kidnappe folk.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Ja, det er veldig gode nyheter at de endelig ser ut til å slippe fri. Og deres liv er langt mer verdt enn løsesumnen!

Men samtidig er det et dilemma at man ved å betale store løsesummer bidrar til at det er lønnsomt å kidnappe folk.

''Men samtidig er det et dilemma at man ved å betale store løsesummer bidrar til at det er lønnsomt å kidnappe folk''

Jeg er helt enig med deg. Jeg er likevel lettet over at ungene slipper fri.

Skrevet

Det var jeg som lurte på det. Godt at de blir sluppet fri, særlig barna/ungdommene.

Men jeg mener fortsatt at det var galskap å seile inn i det området etter de advarslene de hadde fått på forhånd, og at det var uansvarlig av foreldrene å gjøre dette med barn ombord.

Skrevet

Den rette veien hadde vært om danske soldater stormet basen piratene brukte og drepte alle sammen.

Ved å betale bidrar en med penger til kidnappere og terrorister, samt øker sannsynligheten for at andre blir kidnappet i framtiden.

Skrevet

Den rette veien hadde vært om danske soldater stormet basen piratene brukte og drepte alle sammen.

Ved å betale bidrar en med penger til kidnappere og terrorister, samt øker sannsynligheten for at andre blir kidnappet i framtiden.

Du er smart, petter

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...