Gå til innhold

Ferien er straks over

Anbefalte innlegg

Ferskenblomst

Så har en sommer gått igjen. Merkelig hvor fort den forsvinner, og når man tenker tilbake på hva man gjorde, så har mesteparten gått i samme tralten, med unntak av en feriereise. Men allikevel har jeg hatt en grei sommer, men kjenner på at det egentlig skal bli litt godt å komme tilbake på jobben etter 8 ukers ferie. Og ikke minst å få den lille, søte (13) inn i normale rutiner. Så fra i kveld er det i seng kl 23 for alle, og ingen får ligge lenger enn til 9.00 om morgenen. Torsdag skal jeg opp 06.00 for første gang siden slutten av juni, og fra mandag skal lillemor opp samme tid.

Heldigvis går far senere enn meg, og kan dra henne opp av dyna hvis hun skulle ramle ned i senga igjen, he, he. Og så er det bare å begynne nedtelling til neste ferie, høstferien, for da skal frøkna og jeg, på jentetur til London.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/368536-ferien-er-straks-over/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hos oss begynner skolen på onsdag. Det blir flott for barna - de har kjedet seg en del hjemme nå etter at vi voksne begynte å jobbe (to uker har vi jobbet nå). De har ringt ofte til meg på jobb og spurt om alle mulige detaljer, om krangling og ditten og datten....

Hun minste har gått på sfo en uke, men synes ikke det er så moro. Blir greit med ordentlig skole nå.

Jeg selv kunne gjerne hatt myyyyyyye lenger ferie enn jeg har hatt (fire uker).

3 ukers ferie er alt for lite for meg... Og norsk sommer er heller ikke drømmen...

Så jeg dagdrømmer om vintertilværelse i Karibien. Avreise dit 20. august, med en liten gjesteopptreden hjemme fra 15. desember til 10. januar, før retur ca 10. mai.

Da kanskje den norske sommeren frister litt mer :)

Jeg kan selvfølgelig jobbe litt i Karibien, sånn ca 2 dager i uka eller noe slikt ;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...