Gjest slitssomt Skrevet 15. august 2011 Skrevet 15. august 2011 Finnes det noen måte man på egenhånd kan få bukt med irrasjonelle tanker? Har tanker som er helt irrasjonelle, men som likevel plager meg når jeg feks er trøtt og sliten, da blir de værre. Selv om jeg vet at de ikke er sanne, hjelper det ikke. Noe man selv kan gjøre for å bli helt kvitt slike tanker? Skrive de ned, eller prøve noe annet? Takker for svar. 0 Siter
Gjest Modern77 Skrevet 15. august 2011 Skrevet 15. august 2011 Blir de veldig plagsomme kan det være lurt å oppsøke en psykolog eller noe... kanskje en som driver med hypnose som kan få vekk disse tankene. Ellers kan det være lurt å prøve med meditasjon og kanskje også joga, da lærer du å fokusere på helt andre ting, å tømme tankene, slappe av i kroppen... Veldig sunt for kropp og sjel. 0 Siter
ekte nick Skrevet 15. august 2011 Skrevet 15. august 2011 Anbefaler deg å søke til en psykolog som driver kognitiv terapi. Skulle ikke behøve å ta mange timene for å få hjelp til dette. Er ikke så uvanlig dette problemet. 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 16. august 2011 Skrevet 16. august 2011 Har du forsøkt å bare la de passere? Ikke henge deg opp i dem men la være å pirke borti dem? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.