Gjest Hva er dette for noe? Skrevet 15. august 2011 Skrevet 15. august 2011 Jeg har en jobb der jeg går hele dagen. I det suste har jeg fått vondt under føttene. Mest under tåballene. Og om kvelden så stikk det i tærne,spesielt stortåen. Det blir verre og verre. 0 Siter
Sør Skrevet 15. august 2011 Skrevet 15. august 2011 På tide med nye sko, med ordentlig såle? Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Crocs Skrevet 15. august 2011 Skrevet 15. august 2011 KJøp deg noen gode sko :-) Hvis du ikke har råd til de dyre - så er Crocs også helt supre, jeg kjenner mange som har slitt med vond rygg, vonde føtter osv som har blitt bedre etter at de begynte med Crocs. Mange i helsevesenet bruker disse. 0 Siter
Bookworm Skrevet 15. august 2011 Skrevet 15. august 2011 Du sier ikke noe om hva slags skotøy du bruker, men gode sko er alfa omega hvis du går mye - invester i et par dyre, gode sko... 0 Siter
Gjest Male23 Skrevet 15. august 2011 Skrevet 15. august 2011 Jeg kan massere føttene dine helt gratis. 0 Siter
Cherry Lady Skrevet 16. august 2011 Skrevet 16. august 2011 Jeg har blitt mye bedre i knær, ankler og rygg etter at jeg begynte å bruke Masai-sko og Fit-Flops. Søk det opp på nettet, nå har jeg forelsket meg helt i sistnevnte, så Masai-skoene har fått hvile. Får på apotek og i enkelte skobutikker. 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 16. august 2011 Skrevet 16. august 2011 KJøp deg noen gode sko :-) Hvis du ikke har råd til de dyre - så er Crocs også helt supre, jeg kjenner mange som har slitt med vond rygg, vonde føtter osv som har blitt bedre etter at de begynte med Crocs. Mange i helsevesenet bruker disse. Signeres ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.