meg__123! Skrevet 15. august 2011 Skrevet 15. august 2011 Har dere en smoothie-oppskrift å dele ut? Kjedelig å bare lage de samme hver gang. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 15. august 2011 Skrevet 15. august 2011 Ett lite beger lettyoghurt med vaniljesmak, frosne jordbær og appelsinjuice kjøres sammen med stavmixer. Lettere (i begge betydninger) blir det omtrent ikke. 0 Siter
meg__123! Skrevet 15. august 2011 Forfatter Skrevet 15. august 2011 Ett lite beger lettyoghurt med vaniljesmak, frosne jordbær og appelsinjuice kjøres sammen med stavmixer. Lettere (i begge betydninger) blir det omtrent ikke. Akkurat den jeg lagde nå nettopp god den 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 15. august 2011 Skrevet 15. august 2011 Banan, frosne bringebær og blåbær, en god dæsj med vanilje jogurt og eplejus. 0 Siter
meg__123! Skrevet 15. august 2011 Forfatter Skrevet 15. august 2011 Banan, frosne bringebær og blåbær, en god dæsj med vanilje jogurt og eplejus. takk:) Har du prøvd med litt kokosflak i noen gang? Høres godt ut, men aldri prøvd det. Er kokosflak usunt tro? 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 15. august 2011 Skrevet 15. august 2011 takk:) Har du prøvd med litt kokosflak i noen gang? Høres godt ut, men aldri prøvd det. Er kokosflak usunt tro? Nei, for ungenes skyld dropper jeg alt som er "klumpete". Om kokos er sundt vet jeg ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.