Gjest kanskje ex.phil Skrevet 16. august 2011 Skrevet 16. august 2011 i full stilling med en nokså krevende jobb? har søkt meg inn, men blir i tvil om jeg klarer det og lurer på hvor omfattende det er og hvor mye skriving, lesing det blir. Har noen synspunkter og erfaring å komme med? 0 Siter
Mrs D Skrevet 16. august 2011 Skrevet 16. august 2011 Jeg kjenner flere med krevende jobb som har tatt ex-phil sammen med full jobb. De har sagt det ikke var så veldig strevsomt. 0 Siter
Hestehoven Skrevet 16. august 2011 Skrevet 16. august 2011 Skal du bare ta Ex.phil? Det går HELT fint! På ntnu var det to små oppgaver (tok kanskje en dag å skrive) som skulle leveres inn. Ikke vanskelig i det hele tatt. Jeg var ikke i noen forelesninger eller seminarer, og leste vel egentlig ingenting, men jeg klarte meg greit bare ved å huske litt fra oppgavene jeg skrev. Det er nok ikke vanskelig å få god karakter i Ex.phil, selv med minimal innsats. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 16. august 2011 Skrevet 16. august 2011 Det bør være temmelig uproblematisk, så fremt du har et snev av selvdisiplin. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.