Gå til innhold

Kopier denne for å stoppe mobbing

Anbefalte innlegg

Gjest har selv vært der

Til alle barn og ungdom som skal tilbake til skolen.Hvis du ser noen som sliter med å få venner eller blir mobbet fordi de ikke har mange venner eller fordi de er sjenerte eller ikke like pen eller ikke kledd i de mest kule klær, vær så snill å støtt opp.Si hei,eller i det minste smile til dem i gangen eller på skoleplassen.Du vet aldri hva denne personen kan være utenfor skolen.Din godhet kan bare gjøre en stor forskjell i noens liv! Vennligst kopier dette for å stoppe mobbing!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/368571-kopier-denne-for-%C3%A5-stoppe-mobbing/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest har også vært der og sliter fortsatt over 20 år etter

et hei eller et smil kan ha mye å si. Men det hjelper lite for dem som har dype nok sår.

Jeg var selv i den situasjonen at etter flere år med mobbing, så greide faktisk skolen å få stoppet det. Men det var ikke noen videre oppfølging utover det, og det var synd, for da noen elever hilste på meg i gangen en tid etter gikk jeg forbi med krumbøyd nakke, overbevist om at de gjorde det for å håne meg.

Hadde jeg ikke vært riktig så langt nede ville kanskje et smil og et hei vært det som løftet meg og holdt meg oppe gjennom det vonde.

Men det stopper ikke mobbingen. det reparerer heller ikke sårene.

Så jeg kjenner at jeg ikke liker denne meldingen jeg (har sett den på fb også).

Gjest trådstarter

et hei eller et smil kan ha mye å si. Men det hjelper lite for dem som har dype nok sår.

Jeg var selv i den situasjonen at etter flere år med mobbing, så greide faktisk skolen å få stoppet det. Men det var ikke noen videre oppfølging utover det, og det var synd, for da noen elever hilste på meg i gangen en tid etter gikk jeg forbi med krumbøyd nakke, overbevist om at de gjorde det for å håne meg.

Hadde jeg ikke vært riktig så langt nede ville kanskje et smil og et hei vært det som løftet meg og holdt meg oppe gjennom det vonde.

Men det stopper ikke mobbingen. det reparerer heller ikke sårene.

Så jeg kjenner at jeg ikke liker denne meldingen jeg (har sett den på fb også).

Nei, tenkte litt selv at et smil hjelper da lite,

det som hadde hjulpet var om mine medelever

inkluderte meg i fellesskapet i stedet for å skyve meg bort.

Hjelper lite å si hei om jeg ikke får være med.

Gjest har også vært der og sliter fortsatt... ... ...

Nei, tenkte litt selv at et smil hjelper da lite,

det som hadde hjulpet var om mine medelever

inkluderte meg i fellesskapet i stedet for å skyve meg bort.

Hjelper lite å si hei om jeg ikke får være med.

så enig så enig...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...