Gå til innhold

"Jeg kan ikke se noe".

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ringte NAV for å høre hvordan det ligger an med de ørten søkandene jeg har sendt som innebærer at det kommer litt penger inn på kontoen min. Den tidligste sendte jeg i juni.

Og så svarer dama bare at Jeg kan ikke se noe, etter at jeg oppgav personnummer og det som verre er. Jeg kan ikke se noe. Neivel. HVA er det du ikke kan se? Nei, jeg kan ikke se noe.

Nei. Nei, hva sier man da? Kanskje jeg skulle spurt om hun kunne lukte eller høre noe eller kanskje om hun kunne føle et eller annet...

Skrevet

??

Jeg tviler ikke et sekund... gruer meg innimargen til jeg må ta kontakt med det kontoret igjen.

Skrevet

??

Jeg tviler ikke et sekund... gruer meg innimargen til jeg må ta kontakt med det kontoret igjen.

Phu. Jeg ringte opp igjen, for å prøve å få dem til å sette meg over til NAV forvaltning. Da traff jeg på en annen fyr som heldigvis var litt mer handlekraftig og som faktisk fant søknadene mine! Hurra. Men de har ikke blitt behandlet.

Så sa han at jeg må søke på nytt hvert år som tilleggsstønad til bøker og undervisningsmateriell. Greit å vite!

Gjest Takk for hjelpen!!
Skrevet

Phu. Jeg ringte opp igjen, for å prøve å få dem til å sette meg over til NAV forvaltning. Da traff jeg på en annen fyr som heldigvis var litt mer handlekraftig og som faktisk fant søknadene mine! Hurra. Men de har ikke blitt behandlet.

Så sa han at jeg må søke på nytt hvert år som tilleggsstønad til bøker og undervisningsmateriell. Greit å vite!

Jeg har gått og ventet i spenning på om jeg får godkjent støtte til kurs/utdanning. Det starter 15 aug, og jeg har ikke penger til å betale selv.

Da jeg ringte for å spørre om hvordan dette ligger an, fikk jeg til svar at min saksbehandler (som har mottatt mine papirer) fremdeles er på ferie, og vil bli det frem til 20 august.

*klikker*

Skrevet

Jeg har gått og ventet i spenning på om jeg får godkjent støtte til kurs/utdanning. Det starter 15 aug, og jeg har ikke penger til å betale selv.

Da jeg ringte for å spørre om hvordan dette ligger an, fikk jeg til svar at min saksbehandler (som har mottatt mine papirer) fremdeles er på ferie, og vil bli det frem til 20 august.

*klikker*

Da ville jeg bedt om å bli ringt opp snarest når hun er tilbake. Håper det ordner seg! På min nav er de så hemmelige at de ikke vil oppgi når saksbehandler er tilbake fra ferie. Etternavnet til vedkommende har også vært vanskelig å oppdrive.

Gjest Takk for hjelpen!!
Skrevet

Da ville jeg bedt om å bli ringt opp snarest når hun er tilbake. Håper det ordner seg! På min nav er de så hemmelige at de ikke vil oppgi når saksbehandler er tilbake fra ferie. Etternavnet til vedkommende har også vært vanskelig å oppdrive.

Jeg har sendt han en mail.

D.v.s, jeg måtte sende mailen til NAV, med navnet på min saksbehandler i emnefeltet. Da skulle den bli videresendt til rette vedkommende.

Jeg blir SUR av sånt. Ikke alt jeg vil skrive i en mail som går via andre, så det ble bare at jeg ba han ta kontakt straks han var tilbake.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...