Gå til innhold

Interiør: Bokstaver...

Anbefalte innlegg

Gjest klønarattata

Ser at det blir mer og mer utbredt å pynte med bokstaver...jeg forstår ikke helt greia jeg. Synes det ser så rart ut, og ikke særlig pent. Da skjønner jeg bedre den greia å dekorere med "setninger", "sitat" o.l som har en mening eller personlig betydning, men bare en hvilken som helst bokstav liksom?

Skjønner det kan være litt morsomt å pynte med forbokstaven til barnet på barnerommet, men ikke ellers.

Hva synes dere om dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/368595-interi%C3%B8r-bokstaver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det der er en sånn typisk interiørmotegreie.

Først var det noen få spesielt interiørinteresserte som begynte å ha bokstaver i bokhylla etc.

Så kom flere etter - og nå har "alle" det.

Det betyr at i løpet av et år eller to er det helt ut, og ingen med respekt for seg selv vil vise frem et hjem med pyntebokstaver i ;-)

Gjest klønarattata

Det der er en sånn typisk interiørmotegreie.

Først var det noen få spesielt interiørinteresserte som begynte å ha bokstaver i bokhylla etc.

Så kom flere etter - og nå har "alle" det.

Det betyr at i løpet av et år eller to er det helt ut, og ingen med respekt for seg selv vil vise frem et hjem med pyntebokstaver i ;-)

Ja, og det blir ofte sett i hjem med "shabby chic" stilen. Huff. Er så lei av den nå, alle interiør- bloggere har den ;)

Enig i at sitat/skrift på veggen også er stygt. En ting er gamledagse broderier, men ikke skrift rett på veggen.

Annonse

Åja..det kan godt være. Synes bare jeg ser dem overalt jeg, men det er vel kanskje blitt så vanlig at det er på vei ut igjen...

Ja, det er vel ofte slik at når noe blir "mainstream" så er det for lengst "ut" blant dem som ynder å se på seg selv som trendsettere :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...