Gå til innhold

Matrett du har gått lei av?

Anbefalte innlegg

Gjest Livretti

Har du en matrett du tidligere har likt godt, men som du har blitt lei av?

Jeg hadde Spaghetti og kjøttdeig som livrett i mange år. Så da jeg endelig flyttet for meg selv for 8 år siden, hadde jeg dette til middag nesten hver dag i 2 uker!

Etter dette har jeg faktisk ikke likt spaghetti i det hele tatt og har også problemer med enkelte kjøttdeigretter...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/368601-matrett-du-har-g%C3%A5tt-lei-av/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan spise meg lei av hva det skal være hvis jeg har det for ofte. Variasjon er tingen:)

Akkurat nå er jeg mektig lei av grillpølser. Det er pølser opp og i mente overalt sommerstid. Ventepølse, dugnadspølse, strandpølse, bålpølse, bursdagspølse osv.......Nok nå. Jeg er ikke vill etter pølser i utgangspunktet, men nå føler jeg at jeg har fått dosa mi for i sommer.

Jeg har faktisk laget meg en rullerende meny over 3 uker, slik at jeg sørger for at vi får litt variasjon i kosten, for å unngå bl.a. det der. Ofte når jeg står i butikken og skal kjøpe middag, er jeg helt fantasiløs. Da er det bra å ha fått seg en plan.

Annonse

Gjest luftslott

Ja, mye av det jeg spiste som student. Spaghetti med ketchup, ris med tunfisk, og kjøttpølser. Av en eller annen grunn var kjøttpølser noe jeg ofte fant som halv pris-vare pga dato, så det ble det en del av. Var veldig lei av havregrøt veldig lenge, men nå går det bra så lenge jeg kan bruke litt melk i den:-)

Etterat jeg har fått store unger så kan jeg ikke fordra tomatsuppe og nettopp spagetti med kjøttsaus. Jeg har heller ikke laget en eneste pizza med kjøttdeigfyll, jeg grøsser bare jeg tenker på det. Jeg står gjerne over taco også pga kjøttsausen enda den ikke ligner engang

Etterat jeg har fått store unger så kan jeg ikke fordra tomatsuppe og nettopp spagetti med kjøttsaus. Jeg har heller ikke laget en eneste pizza med kjøttdeigfyll, jeg grøsser bare jeg tenker på det. Jeg står gjerne over taco også pga kjøttsausen enda den ikke ligner engang

Har du utviklet kjøttdeigfobi? ...*s*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...