Gå til innhold

Snakke sånn til sin kone

Anbefalte innlegg

Gjest Sjokkert

Søsteren min er gift med en muslimsk mann. Som jeg ikke klarer å like. Og no har hun fortalt noe som ikke gjør det bedre. Hun jobber som renholder. I går så de tv og Carl I Hagen sa noe og søsteren min sa at hun var enig i det han sa. Da sa mannen hennes: det er bare renholdere og busssjåfører som er enig med dette.Folk med lav iq. Det sier han til moren til sine barn

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/368644-snakke-s%C3%A5nn-til-sin-kone/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest segunda

Jeg er ganske sjokkert over at en som er gift med muslimsk mann greier å være enig med Carl I. Hagen i disse dager.

Hun har antageligvis provosert han og derfor sier han noe dumt. Hun snakket også med faren til sine barn som er blant de som Hagen angriper.

Gjest Helt sjokkert

Jeg er ganske sjokkert over at en som er gift med muslimsk mann greier å være enig med Carl I. Hagen i disse dager.

Hun har antageligvis provosert han og derfor sier han noe dumt. Hun snakket også med faren til sine barn som er blant de som Hagen angriper.

Jeg tror ikke Hagen snakket om muslimer da men om noe med utøya.

Gjest segunda

Jeg tror ikke Hagen snakket om muslimer da men om noe med utøya.

Hagen har kommet med uttalelser om muslimer og terrorisme samtidig som Utøya. Han har også kommet med ganske kraftige utspill før om muslimer. Derfor synes jeg det er sjokkerende at en som er gift med muslim støtter hans utsagn.

Gjest Helt sjokkert

Hagen hadde snakket om rekonstruksjon på Utøya. Ikke noe annet

Annonse

Gjest segunda

Hagen hadde snakket om rekonstruksjon på Utøya. Ikke noe annet

Jeg aner ingenting om samtalen mellom din søster og svoger denne gangen eller andre ganger. Det blir umulig å dømme noe ut fra det du skriver, men Hagens utspill om Utøya var særdeles dumt og han kom samtidig med utspill om at nesten alle terrorister var muslimer selvom ikke alle muslimer var terrorister. Derfor går denne nå:

Ikke alle tidligere medlemmer av Fremskrittspartiet har sprengt Oslo sentrum i lufta, men alle som har sprengt Oslo sentrum i lufta er tidligere medlemmer av Fremskrittspartiet....var det det Hagen mente?

La nå din søster og svoger finne ut av sine ekteskapsproblemer uten å blande religiøs bakgrunn inn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...