Gå til innhold

Snakke sånn til sin kone

Anbefalte innlegg

Gjest Sjokkert

Søsteren min er gift med en muslimsk mann. Som jeg ikke klarer å like. Og no har hun fortalt noe som ikke gjør det bedre. Hun jobber som renholder. I går så de tv og Carl I Hagen sa noe og søsteren min sa at hun var enig i det han sa. Da sa mannen hennes: det er bare renholdere og busssjåfører som er enig med dette.Folk med lav iq. Det sier han til moren til sine barn

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/368644-snakke-s%C3%A5nn-til-sin-kone/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest segunda

Jeg er ganske sjokkert over at en som er gift med muslimsk mann greier å være enig med Carl I. Hagen i disse dager.

Hun har antageligvis provosert han og derfor sier han noe dumt. Hun snakket også med faren til sine barn som er blant de som Hagen angriper.

Gjest Helt sjokkert

Jeg er ganske sjokkert over at en som er gift med muslimsk mann greier å være enig med Carl I. Hagen i disse dager.

Hun har antageligvis provosert han og derfor sier han noe dumt. Hun snakket også med faren til sine barn som er blant de som Hagen angriper.

Jeg tror ikke Hagen snakket om muslimer da men om noe med utøya.

Gjest segunda

Jeg tror ikke Hagen snakket om muslimer da men om noe med utøya.

Hagen har kommet med uttalelser om muslimer og terrorisme samtidig som Utøya. Han har også kommet med ganske kraftige utspill før om muslimer. Derfor synes jeg det er sjokkerende at en som er gift med muslim støtter hans utsagn.

Gjest Helt sjokkert

Hagen hadde snakket om rekonstruksjon på Utøya. Ikke noe annet

Annonse

Gjest segunda

Hagen hadde snakket om rekonstruksjon på Utøya. Ikke noe annet