Gå til innhold

er skattepengene tapt for alltid?

Anbefalte innlegg

Gjest stopidia

Jeg skulle få igjen ca 45.000 kr på skatten, men etter noen endringer jeg måtte gjøre, så blir det vel halvparten igjen. Men jeg gjorde den tabben at jeg sendte inn endringene på et eget papir, istedet for å rette på internett og i selvangivelsen...

Så jeg har ikke fått skattepengene. Jeg må vel regne med at de er tapt for alltid eller?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/368647-er-skattepengene-tapt-for-alltid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er riktig at du har betalt et par-og-tjue tusen mer i forskuddstrekk enn det som vil bli den endelige skatten, får du pengene tilbakebetalt, selv om du vedla dette på papir. Men det kan hende at skatteoppgjøret ditt er forsinket.

Det kan også hende at skatteoppgjøret (når det kommer) inneholder feil, og da må du klage innen klagefristen. Tilgodebeløp som skyldes klagebehandlingen utbetales da senere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...