Gå til innhold

Hvor ligger skatteoppgjøret i Altinn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ikke sikkert du får oppgjøret nå:

"De fleste lønnstakere og pensjonister får skatteoppgjøret 24. juni. Får du ikke oppgjøret da, får du det når selvangivelsen er ferdig behandlet, enten 17. august, 14. september eller 19. oktober."

http://www.skatteetaten.no/Selvbetjening/Se-skatteoppgjoret-ditt/

Jeg fikk SMS da mitt var klart.

Det er ikke sikkert du får oppgjøret nå:

"De fleste lønnstakere og pensjonister får skatteoppgjøret 24. juni. Får du ikke oppgjøret da, får du det når selvangivelsen er ferdig behandlet, enten 17. august, 14. september eller 19. oktober."

http://www.skatteetaten.no/Selvbetjening/Se-skatteoppgjoret-ditt/

Jeg fikk SMS da mitt var klart.

Ok, takk! Ante ikke at det var mer enn to oppgjør ;)

Jeg har ikke fått verken sms eller mail, men skatteoppgjøret var ferdig i dag. Klikket på den nederste av de tre valgene (husker ikke hva det var) og deretter hadde det kommet opp "Skatteoppgjøret 2010". :o) Og pengene kom inn på konto i dag!

Annonse

Jeg har ikke fått verken sms eller mail, men skatteoppgjøret var ferdig i dag. Klikket på den nederste av de tre valgene (husker ikke hva det var) og deretter hadde det kommet opp "Skatteoppgjøret 2010". :o) Og pengene kom inn på konto i dag!

Heldiggris!! :))

Fant ikke Skatteoppgjøret 2010, så har nok ikke fått det.. Har et enkeltmannsforetak..

Ah, ok! Det stemmer nok... Trodde det bare var to oppgjør, jeg...

Nei, det er nytt av året med fire oppgjørsdatoer.

Jeg tror nok at de fleste av dem som fikk oktober-oppgjør før vil få det nå også, mens noen av dem som fikk juni-oppgjør skyves ut til august, men jeg har ikke sett noen statistikk på området.

Nei, det er nytt av året med fire oppgjørsdatoer.

Jeg tror nok at de fleste av dem som fikk oktober-oppgjør før vil få det nå også, mens noen av dem som fikk juni-oppgjør skyves ut til august, men jeg har ikke sett noen statistikk på området.

Ok, jeg har før fått i sept-oktober...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...