Gå til innhold

hva synes du om denne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha! Hvor gamle er folk her inne egentlig? :-P

Hehe, spurte du ikke hva folk syntes om den da? Stil har sjelden noe med alder å gjøre... eller forresten, kanskje det er akkurat dét det har; jo eldre man blir jo mer stil kan man - i motsetning til denne trashy kjolen som man åpenbart må være maks 20 for å tro man kan bruke;-)

Hehe :-) Jeg ser ikke helt hva som gjør den så horete. Ja, modellen får den kanskje til å se litt horete ut, men hvis du ser for deg en classy jente... Den dekker jo både pupper og mage, det eneste er at den viser litt ben. Men det er jo bare en fordel når man har fine ben :-)

Hah, det er nå ofte klærne jenta har på seg som er avgjørende for om jenta er classy eller trashy;-) Du skjønner det nok snart;-)

Gjest Elextra

Modellen gjør jo at helheten ser veldig "horete" ut (liker ikke uttrykket - "trashy" er kanskje bedre "nynorsk").

Men liker ikke kjolen som sådan heller, selv om den ville sett langt bedre ut på f.eks. Tone Damli Aaberge eller annen slank og naturlig pen dame, i mer vanlig positur.

Annonse

Gjest Elextra

Hah, det er nå ofte klærne jenta har på seg som er avgjørende for om jenta er classy eller trashy;-) Du skjønner det nok snart;-)

''Hah, det er nå ofte klærne jenta har på seg som er avgjørende for om jenta er classy eller trashy''

Ikke helt enig der, tror samme kjolen ville sett langt bedre ut på en mer naturlig dame i en helt annen positur. Neppe min smak da heller, men ikke så "trashy" som her.

''Hah, det er nå ofte klærne jenta har på seg som er avgjørende for om jenta er classy eller trashy''

Ikke helt enig der, tror samme kjolen ville sett langt bedre ut på en mer naturlig dame i en helt annen positur. Neppe min smak da heller, men ikke så "trashy" som her.

Mulig posituren er avgjørende akkurat her, men kjolen er virkelig trashy - sammen med trang jeans eller tights kunne den kanskje ha tatt seg bedre ut, men da er vi tilbake til min mening om at det er klærne og ikke jenta som er avgjørende;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...